eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej
na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej
na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a631f006-1726-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00267679/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297043/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.MB.232.63.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215855,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)
Opis:
Etap 1(forma stacjonarna - szkolenie w siedzibie Mazowieckiej Uczeni Publicznej w Płocku) obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne

Etap 2: (forma zdalna - tworzenie scenariuszy symulacji): obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów z trenerami symulacji
- materiały dydaktyczne

Etap 3: (forma wyjazdowa - szkolenie):
2- dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
- serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka)
- 2 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja)
- transport
etap 1 – forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
etap 2 – forma zdalna
etap 3 - forma wyjazdowa
8 osób
70 godzin lekcyjnych
etap 1 – 15 godz.; etap 2 – 40 godz.; etap 3 – 15 godz.
Szkolenie ma charakter praktyczny min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

79632000-3 - Szkolenie pracowników

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 80960,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZKOLENIE: STANDARYZOWANY PACJENT
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)
Szkolenie: standaryzowany pacjent Szkolenie dla 8 uczestników, 15 h lekcyjnych
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA: 1. Pacjent standaryzowany, a pacjent symulowany, Zasady prowadzenia zajęć z udziałem pacjentów standaryzowanych, 2. Zasady rekrutacji pacjentów standaryzowanych, Rola i zadania pacjentów standaryzowanych, 3. Charakterystyka jednostek chorobowych, które mogą zostać wykorzystane do symulacji przez pacjentów standaryzowanych,
4. Ćwiczenia praktyczne.

MIEJSCE/ FORMA : forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
GRUPA: 8 osób
LICZBA GODZIN: 15 godzin lekcyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

79632000-3 - Szkolenie pracowników

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 26133,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)

Opis:
Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne

Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów
- materiały dydaktyczne

Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne

DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)

Opis:
Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne

Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów
- materiały dydaktyczne

Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne


TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
Opis:
Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne

Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów
- materiały dydaktyczne

Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

79632000-3 - Szkolenie pracowników

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 89728,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA.
KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)


• Zasady empatii i interakcji,
• Komunikowanie terapeutyczne,
• Najczęstsze błędy w komunikacji i jak ich unikać,
• Rozmowy na tematy trudne i traumatyczne,
• Oczekiwania pacjentek oraz ich rodzin w zakresie komunikacji z położną,
• Techniki radzenia sobie ze stresem,
• Część praktyczna – scenki
• Materiały dydaktyczne (w formie elektronicznej)
Niestacjonarnie/Zdalnie
10 studentów
16 godzin lekcyjnych



PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)



• Najczęściej występujące problemy zdrowotne u kobiet w wieku starszym przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Metody i techniki pielęgnacji dedykowane pacjentkom w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Sprzęt i materiały wspomagające w pielęgnacji pacjentek starszych w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Najczęściej występujące powikłania u kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Metody wsparcia i aktywizacji psychospołecznej kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
Niestacjonarnie / Zdalnie
20 studentów
8 godzin lekcyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

79632000-3 - Szkolenie pracowników

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 19033,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118

7.3.3) Ulica: ul. F. Chopina 41 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o. o. ul. F. Chopina 41 lok. 2 20-023 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85785 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o. o. ul. F. Chopina 41 lok. 2 20-023 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Sp. z o. o. ul. F. Chopina 41 lok. 2 20-023 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.