eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › "Miasto Piła z nową energią!" - Pilski Instytut Integracji i Edukacji - dostawa i montaż wyposażenia budynku "Okrąglaka" przy ul. Okólnej 32a w Pile .



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Miasto Piła z nową energią!" - Pilski Instytut Integracji i Edukacji – dostawa i montaż wyposażenia budynku "Okrąglaka" przy ul. Okólnej 32a w Pile .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673514777

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/122531/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Miasto Piła z nową energią!" - Pilski Instytut Integracji i Edukacji – dostawa i montaż wyposażenia budynku "Okrąglaka" przy ul. Okólnej 32a w Pile .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1536cf-31e1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022523/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Miasto Piła z nową energią! - Pilski Instytut Integracji i Edukacji - wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2023/TP/07

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem (uruchomieniem
i podłączeniem) wyposażenia budynku „Okrąglaka” przy ul. Okólnej 32a w Pile w ramach zadania pn.: „Miasto Piła z nową energią – Pilski Instytut Integracji i Edukacji. (zgodnie z "Zestawieniem wyposażenia budynku Okrąglaka" - zał. nr 1a do SWZ)
2. Przedmiot umowy jest elementem projektu „Miasto Piła z nową energią!” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 i budżetu państwa na mocy umowy o dofinansowanie nr 8/2021/RL z dnia 10 grudnia 2021 r.
3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
a) Dokonanie pomiarów pomieszczeń z natury (w stanie wykończonym), przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, dla precyzyjnego określenia wymiarów i sposobu montażu elementów wyposażenia,
b) Zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
c) Dostawę oraz wniesienie wyposażenia – zgodnie z „zestawieniem wyposażenia budynku OKRĄGLAKA” stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.
d) Ustawienie oraz montaż wyposażenia w pomieszczeniach opisanych w dokumentacji zamówienia,
e) Uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania wyposażenia,
f) Dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia,
g) Przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania i eksploatacji wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

30191400-8 - Niszczarki

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

44511340-0 - Grabie

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

30232110-8 - Drukarki laserowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vis Idea Małgorzata Błazucka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671101804

7.3.3) Ulica: Pomorska

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-046

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.