eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 35

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323326710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-toszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.toszek.pl/2328/619/centrum-uslug-wspolnych-gminy-toszek.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-beca2008-df6d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beca2008-df6d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019908/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.361.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260950,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkół Specjalnych
w Pyskowicach ul. Poniatowskiego 2 w roku szkolnym 2023/2024.
Dowóz i odbiór dzieci z Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach odbywać się będzie z miejscowości: Toszek, Kotulin, Ciochowice, Paczyna, Pniów, Pyskowice:
a) dowóz zaplanowany jest na godzinę 8:00, odbiór o godzinie 15:05,
b) odbiór oraz dowóz dzieci odbywać się będzie z miejscowości: Toszek, Kotulin, Ciochowice, Paczyna, Pniów, Pyskowice,
c) dowóz rozpoczyna się od przystanku głównego w Toszku przez miejscowości wymienione powyżej a zakończenie dowozu w Pyskowicach. Powrót dzieci tą samą trasą,
d) zamawiający zapewnia opiekę dla przewożonych uczniów,
e) ustala się szacunkową trasę dzienną w ilości 76 km.
UWAGA!!!
Szacunkowa ilość przewożonych dzieci wynosi 11 z zastrzeżeniem, iż z innej miejscowości z terenu gminy Toszek, a nie wymienionych powyżej mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do kształcenia specjalnego w trakcie roku szkolnego.
W przypadku zadania nr I opiekuna w czasie przewozu dzieci zapewnia dyrektor jednostki organizacyjnej gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 95559,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pniowie – Pniów ul. Szkolna 4/1 w roku szkolnym 2023/2024 tj:
a) oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej - dzieci w wieku 3 do 6 lat,
b) Szkoły Podstawowej klasy I- VIII oraz odbiór dzieci po zajęciach lekcyjnych i ich dowóz do ustalonych przystanków ww. miejscowości,
c) dowóz zaplanowany jest na godzinę 8:00, odbiór o godzinie 15:05.
Dowóz jak i odwóz odbywa się z miejscowości:
a) Paczyna: ul. Pniowska,
b) Pniów: ul. Srocza Góra, Miodowa, Jaskółcza, Wielowiejska.
c) Ustala się nieprzekraczalną trasę dzienną w ilości 20 km,
UWAGA !!!
Szacunkowa ilość przewożonych dzieci do Szkoły Podstawowej wynosi: 35 do szkoły i 14 do oddziałów przedszkolnych ( razem 49 dzieci) z zastrzeżeniem, iż w trakcie roku szkolnego mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do dowożenia. W przypadku zadania nr II opiekuna w czasie przewozu dzieci zapewnia dyrektor placówki oświatowej, do której dowożone jest dziecko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 75441,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Toszek do placówek oświatowych w Gliwicach wraz z zapewnieniem opiekuna na czas przewozu dzieci w roku szkolnym 2023/2024.
Dowóz i odbiór dzieci z placówek oświatowych do miejscowości Gliwice odbywać się będzie z miejscowości: Toszek, Pniów:
a) dowóz zaplanowany jest na godzinę 8:00, odbiór o godzinie 15:05,
b) odbiór oraz dowóz dzieci odbywać się będzie z miejscowości: Toszek, Pniów,
c) dowóz rozpoczyna się od przystanku głównego w Toszku przez miejscowości wymienione powyżej, zakończenie dowozu w Gliwicach, ul. Gierymskiego 7. Powrót dzieci tą samą trasą,
d) ustala się szacunkową trasę dzienną w ilości 60 km.
UWAGA!!!
Szacunkowa ilość przewożonych dzieci łącznie wynosi 4 z zastrzeżeniem, iż z miejscowości z terenu gminy Toszek, a nie wymienionych powyżej mogą zaistnieć przesłanki o skierowaniu dziecka do kształcenia specjalnego w trakcie roku szkolnego. W przypadku zadania nr III zapewnienie opiekuna w czasie przewozu leży po stronie Wykonawcy. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz za uczniów odwożonych od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice /prawni opiekunowie/. Podczas dowozu opiekun odprowadza uczniów dowożonych pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurnemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 89949,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95559,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95559,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95559,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Sabadach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-000-22-04

7.3.3) Ulica: Satyryków

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-113

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103192,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75441,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747273600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75441,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Sabadach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-000-22-04

7.3.3) Ulica: Satyryków

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-113

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81468,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76222,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89949,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89949,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Sabadach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-000-22-04

7.3.3) Ulica: Satyryków

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-113

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97092,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.