eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa do SOSW w Złotej i OSW w Bochni



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych
z terenu gminy Iwkowa do SOSW w Złotej i OSW w Bochni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 468

1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 6844010, (14) 6844020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c380bc52-2c6f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych
z terenu gminy Iwkowa do SOSW w Złotej i OSW w Bochni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c380bc52-2c6f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054041/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka w Złotej i Bochni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255340,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia i zakres rzeczowy dla części nr 1:
a) świadczenie usługi przewozowej uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2023/2024, tj.:
- dowóz uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych miejsc przystankowych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Iwkowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Złotej, 32-859 Złota 292.
Przewidywana trasa przewozu: Iwkowa, Połom Mały, Kąty – Złota (kurs poranny).
- odwóz uczniów niepełnosprawnych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Złotej, 32-859 Złota 292 na teren gminy Iwkowa do wyznaczonych miejsc przystankowych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Iwkowa.
Przewidywana trasa przewozu: Złota – Kąty, Połom Mały, Iwkowa (kurs popołudniowy),
b) szacowana ilość dowożonych i odwożonych uczniów – 6.
Liczba przewożonych uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w złożonej ofercie.
c) długość trasy przejazdu (dowozu i odwozu) od poniedziałku do piątku wynosi –
ok. 90 km/dziennie,
d) szacowana ilość dni nauki w okresie realizacji zamówienia wynosi 186 dni,
e) Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów
w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu
do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
do pojazdu. Opieka może być sprawowana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowo osoba ta musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Do obowiązków opiekuna należy w szczególności:
- opieka, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa podczas przewozu uczniów z miejsc zamieszkania do odpowiedniego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego oraz w drodze powrotnej, podczas każdego przewozu,
- zapewnienie pomocy uczniom przy bezpiecznym wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu,
- odbieranie uczniów od rodziców/opiekunów prawnych i zaprowadzenie do pojazdu, a następnie z pojazdu do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, gdzie ucznia należy przekazać pod opiekę nauczyciela lub innej osoby wyznaczonej przez dany Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
- po zakończonych zajęciach - odbiór ucznia z danego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, zaprowadzenie do pojazdu oraz po odwiezieniu przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych. Zabrania się przekazywania uczniów osobom nieupoważnionym.
f) Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż opiekun i kierowca wykonujący czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane.
g) usługa realizowana będzie na podstawie harmonogramu przewozu uczniów, zwanego dalej „harmonogramem” ustalonego w dniu podpisania umowy.
Harmonogram określać będzie w szczególności: przebieg trasy, miejsca przystankowe, ilość uczniów, imię i nazwisko uczniów, adres zamieszkania uczniów, telefon kontaktowy,
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szczegółowego harmonogramu przewozu uczniów.
h) Wymagania dotyczące pojazdów:
- pojazd musi być przystosowany do przewozu uczniów niepełnosprawnych i dopuszczny do ruchu , zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 6 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera oraz sprawne ogrzewanie i klimatyzację całej przestrzeni pasażerskiej,
- wyposażenie pojazdu oraz miejsc ucznia w urządzenia muszą być zgodne z właściwymi warunkami technicznymi, spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określonymi w obowiązujących przepisach w tym zakresie,
- oznakowania pojazdu na czas przejazdu z uczniami niepełnosprawnymi stosownie
do charakteru świadczonych usług, tj. że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy, spełniający określone wymagania,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdom odpowiednich opon (letnie/zimowe/wielosezonowe),
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pojazdu w pełnej sprawności technicznej i czystości, w okresie zimowym pojazd musi być ogrzewany, na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg,
- zapewnienie łączności telefonicznej,
- W przypadku konieczności czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy, Wykonawcy przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia pojazdu zastępczego posiadającego parametry techniczne nie gorsze niż pojazd podstawowy. Wprowadzenie pojazdu zastępczego wymagać będzie złożenia pisemnego wniosku, uzasadniającego konieczność jego wprowadzenia oraz musi zawierać w szczególności następujące dane pojazdu: nazwę, numer rejestracyjny zastępczego pojazdu samochodowego,
- Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy zobowiązany jest (oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu) do posiadania umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą, niż kwota wynagrodzenia określonego w umowie,
- w okresie realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy NNW pojazdu samochodowego z minimalną sumą ubezpieczenia na pasażera w wysokości 10.000,00 złotych,
- Wykonawca potwierdza, iż przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność oraz zwalnia Zamawiającego z odpowiedzialności związanej z wszelkimi roszczeniami skierowanymi wobec Zamawiającego, dotyczącymi jakichkolwiek zaistniałych szkód, kosztów i wydatków związanych bezpośrednio lub pośrednio z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy, powstałych w szczególności w wyniku:
1) uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała, włącznie ze skutkiem śmiertelnym i długotrwałą chorobą którejkolwiek z osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
2) utraty lub uszkodzenia majątku Wykonawcy oraz osób przez niego zatrudnionych,
3) utraty lub uszkodzenia majątku osób trzecich, uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała włącznie ze skutkiem śmiertelnym, długotrwałą chorobą osób trzecich.
- Wykonawca zobligowany jest do utrzymania ważnych polis ubezpieczeniowych, przez cały okres obowiązywania umowy.
- Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest przedstawić kopię polis ubezpieczeniowych oraz potwierdzenie terminowego opłacania składek, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego wezwania do ich przedłożenia.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia doraźnych kontroli wykonywanych przewozów w szczególności: punktualności przewozów, zgodności pojazdu realizującego przewóz uczniów niepełnosprawnych, osób pełniących funkcję kierowcy oraz opiekuna z postanowieniami zawartej umowy oraz ważności polis OC i NNW, badań technicznych pojazdu. Zamawiający w każdym czasie ma prawo zlecić sprawdzenie stanu technicznego pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 170227,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia i zakres rzeczowy dla części nr 2:
a) świadczenie usługi przewozowej uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem
opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2023/2024, tj.:
- dowóz uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych miejsc przystankowych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Iwkowa do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 67.
Przewidywana trasa przewozu: Wojakowa – Bochnia (kurs poranny).
- odwóz uczniów niepełnosprawnych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Bochni, 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 67 .
Przewidywana trasa przewozu: Bochnia - Wojakowa (kurs popołudniowy).
b) szacowana ilość dowożonych i odwożonych uczniów – 1.
Liczba przewożonych uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w złożonej ofercie.
c) długość trasy przejazdu (dowozu i odwozu) od poniedziałku do piątku wynosi –
ok. 110 km/dziennie.
d) szacowana ilość dni nauki w okresie realizacji zamówienia wynosi 186 dni,
e) Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów
w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu
do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego i z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
do pojazdu. Opieka może być sprawowana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowo osoba ta musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
Do obowiązków opiekuna należy w szczególności:
- opieka, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa podczas przewozu uczniów z miejsc zamieszkania do odpowiedniego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego oraz w drodze powrotnej, podczas każdego przewozu,
- zapewnienie pomocy uczniom przy bezpiecznym wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu,
- odbieranie uczniów od rodziców/opiekunów prawnych i zaprowadzenie do pojazdu, a następnie z pojazdu do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, gdzie ucznia należy przekazać pod opiekę nauczyciela lub innej osoby wyznaczonej przez dany Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
- po zakończonych zajęciach - odbiór ucznia z danego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, zaprowadzenie do pojazdu oraz po odwiezieniu przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych. Zabrania się przekazywania uczniów osobom nieupoważnionym.
f) Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun , kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż opiekun i kierowca wykonujący czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane.
g) usługa realizowana będzie na podstawie harmonogramu przewozu uczniów, zwanego dalej „harmonogramem” ustalonego w dniu podpisania umowy. Harmonogram określać będzie w szczególności: przebieg trasy, miejsca przystankowe, ilość uczniów, imię i nazwisko uczniów, adres zamieszkania uczniów, telefon kontaktowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szczegółowego harmonogramu przewozu uczniów.
h) Wymagania dotyczące pojazdów:
- pojazd musi być przystosowany do przewozu uczniów niepełnosprawnych i dopuszczony do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 1 miejsce siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera oraz sprawne ogrzewanie i klimatyzację całej przestrzeni pasażerskiej,
- wyposażenie pojazdu oraz miejsc ucznia w urządzenia muszą być zgodne z właściwymi warunkami technicznymi, spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określonymi w obowiązujących przepisach w tym zakresie,
- oznakowania pojazdu na czas przejazdu z uczniami niepełnosprawnymi stosownie
do charakteru świadczonych usług, tj. że wykorzystywane są do transportu uczniów niepełnosprawnych;
- w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy, spełniający określone wymagania,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdom odpowiednich opon (letnie/zimowe/wielosezonowe),
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie pojazdu w pełnej sprawności technicznej i czystości, w okresie zimowym pojazd musi być ogrzewany, na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i śnieg,
- zapewnienie łączności telefonicznej,
- W przypadku konieczności czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy, Wykonawcy przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia pojazdu zastępczego posiadającego parametry techniczne nie gorsze niż pojazd podstawowy. Wprowadzenie pojazdu zastępczego wymagać będzie złożenia pisemnego wniosku, uzasadniającego konieczność jego wprowadzenia oraz musi zawierać w szczególności następujące dane pojazdu: nazwę, numer rejestracyjny zastępczego pojazdu samochodowego,
- Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy zobowiązany jest (oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu) do posiadania umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą, niż kwota wynagrodzenia określonego w umowie,
- w okresie realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy NNW pojazdu samochodowego z minimalną sumą ubezpieczenia na pasażera w wysokości 10.000,00 złotych,
- Wykonawca potwierdza, iż przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność oraz zwalnia Zamawiającego z odpowiedzialności związanej z wszelkimi roszczeniami skierowanymi wobec Zamawiającego, dotyczącymi jakichkolwiek zaistniałych szkód, kosztów i wydatków związanych bezpośrednio lub pośrednio z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy, powstałych w szczególności w wyniku:
4) uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała, włącznie ze skutkiem śmiertelnym i długotrwałą chorobą którejkolwiek z osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
5) utraty lub uszkodzenia majątku Wykonawcy oraz osób przez niego zatrudnionych,
6) utraty lub uszkodzenia majątku osób trzecich, uszczerbku na zdrowiu, uszkodzenia ciała włącznie ze skutkiem śmiertelnym, długotrwałą chorobą osób trzecich.
- Wykonawca zobligowany jest do utrzymania ważnych polis ubezpieczeniowych, przez cały okres obowiązywania umowy.
- Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest przedstawić kopię polis ubezpieczeniowych oraz potwierdzenie terminowego opłacania składek, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego wezwania do ich przedłożenia.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia doraźnych kontroli wykonywanych przewozów w szczególności: punktualności przewozów, zgodności pojazdu realizującego przewóz uczniów niepełnosprawnych, osób pełniących funkcję kierowcy oraz opiekuna z postanowieniami zawartej umowy oraz ważności polis OC i NNW, badań technicznych pojazdu. Zamawiający w każdym czasie ma prawo zlecić sprawdzenie stanu technicznego pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 85113,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260593429

7.3.3) Ulica: ul. Oskara Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-06 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Repetowski FIRMA "IWBUS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850371184

7.3.3) Ulica: 541

7.3.4) Miejscowość: Iwkowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-861

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-06 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.