Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
- 2023/BZP 00374032/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00374437/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba23ae4-1e39-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz dzieci do szkoły w Pliszczynie
1.3.5 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Wólka regularnymi liniami przewozowymi otwartymi na podstawie biletów miesięcznych, obejmującej przywożenie i odwożenie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pliszczynie w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. na następujących warunkach:1.Trasy dowozu:
- Dowóz do szkoły (maks. 20 km): Pliszczyn (szkoła) - Łysaków- Sobianowice -Turka -os. Borek (wjazd na osiedle) Długie- Jakubowice Murowane - Pliszczyn (szkoła) - 2 kursy w godzinach rannych jednym autobusem.
- Powrót tą samą trasą(maks. 20 km): Pliszczyn (szkoła) - Łysaków- Sobianowice -Turka -os. Borek (wjazd na osiedle) Długie- Jakubowice Murowane - Pliszczyn (szkoła) - 3 kursy w godzinach popołudniowych jednym autobusem.
- Wykonawca utworzy na powyższych trasach regularne linie przewozowe umożliwiające korzystanie przez uczniów z ulgowych biletów miesięcznych.
2. Usługa obejmuje przewóz około 100 uczniów i opiekuna(pracownik zamawiającego), z przewidywaną zmianą tej liczby w granicach +/-15% w ciągu roku szkolnego.
3. Autobusy dowożące dzieci muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji autobusów nie może być starszy niż 2002r (kryterium oceny ofert). Autobusy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS. Oparcia siedzeń muszą być wyposażone w zagłówki, przy czym zagłówek nie musi być oddzielny - mogą to być wysokie oparcia stanowiące razem zagłówkiem jednolitą całość. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie do przewozów tak zwanych autobusów miejskich.
4. Minimalna wymagana liczba miejsc siedzących w autobusie musi wynosić co najmniej 56, co oznacza, że liczba pasażerów nigdy nie przekroczy powyższych ilości. Stopień zapełnienia miejsc w autobusie nie jest jednakowy dla poszczególnych kursów ponieważ liczba dzieci dla poszczególnych kursów zależy od planu lekcji. W przypadku mniejszej liczby uczniów podczas danego kursu wynikającej z planu lekcji, dopuszczalne jest wykorzystanie przez wykonawcę autobusu o mniejszej liczbie miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia miejsca siedzącego każdemu dziecku, spełniającego wszystkie pozostałe wymagania. Trasy przewozu biegną po drogach asfaltowych (powiatowych i krajowych). W okolicy Pliszczyna występują znaczne nachylenia jezdni (stromy podjazd) i liczne zakręty utrudniające jazdę, szczególnie zimą. Wykonawca musi zaoferować autobusy pokonujące bez problemów takie przeszkody.
5. W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia - podstawienie zastępczego pojazdu z kierowcą w czasie nie dłuższym niż 90 minut (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Wólka do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych w okresie od 1 września 2022 do 23 czerwca 2023 w dni zajęć szkolnych.1. Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wólka spod ich domów do szkół na terenie Lublina (i w razie potrzeby innych miejscowości) z jednym opiekunem (pracownik zamawiającego) w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku). Szczegółowy harmonogram dowozu z domu do szkoły i ze szkoły do domu będzie ustalony z Zamawiającym na podstawie uzgodnień z rodzicami (opiekunami prawnymi) i będzie obejmował jeden kurs ranny i jeden kurs popołudniowy.
2. Trasy.
W chwili ogłoszenia postępowania zaplanowany jest dowóz 4 dzieci i liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Trasa w chwili ogłoszenia postępowania obejmuje miejscowości Wólka, Turka, os. Borek i szkoły w Lublinie. Łączna dzienna ilość kilometrów wykonywanych przez pojazd nie przekracza 70 km (bez dojazdu do miejscowości początkowej). Dojazd do miejsca początkowego stanowi koszt wykonawcy.
Przewóz odbywa się w ten sposób, że na początku trasy zabierany jest opiekun w miejscu odbioru pierwszego dziecka, następnie zabierane i rozwożone są dzieci do miejsc docelowych. Praca opiekuna kończy się w momencie odprowadzenia ostatniego dziecka (przy szkole lub przy domu), więc Wykonawca nie ma obowiązku odwożenia opiekuna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom niepełnosprawnym dojazdu do placówek szkolnych.
3.Godziny lekcji:
- rozpoczęcie przeciętnie 7:30-9:30
- kończenie przeciętnie 14:00-17:00.
4. Pojazdy.
Dzieci mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu. Pojazd dowożący dzieci musi posiadać minimum 6 miejsc siedzących dla dzieci w tylnych rzędach (nie obok kierowcy). Opiekun może siedzieć obok kierowcy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Wykonawca musi wziąć pod uwagę, że dzieci z niepełnosprawnościami mogą zachowywać się w nietypowy sposób rozpraszający kierowcę.
Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 2005 (kryterium oceny ofert).
5. W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia - podstawienie zastępczego pojazdu z kierowcą w czasie nie dłuższym niż 90 minut (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. IMPEX TRANS MARIUSZ BESZTAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-178-31-53
7.3.3) Ulica: Strzeszkowice Duże
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica Duża
7.3.5) Kod pocztowy: 24-220
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87364,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87364,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MD TRANSMAR MARZENA DĄBROWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461551518
7.3.3) Ulica: ul. Nasturcjowa 85
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-225
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6770400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.