eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › ,,Dostawa laptopa, projektora filmowego oraz ekranu do projektora w ramach projektu pn. "Kino leżakowe"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa laptopa, projektora filmowego oraz ekranu do projektora w ramach projektu pn. „Kino leżakowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 30

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugzw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa laptopa, projektora filmowego oraz ekranu do projektora w ramach projektu pn. „Kino leżakowe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5049587-359c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036303/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa laptopa, projektora filmowego oraz ekranu do projektora w ramach projektu pn. „Kino leżakowe"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPIU.271.1.12.2022.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5037,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa, projektora filmowego oraz ekranu do projektora w ramach projektu pn. „Kino leżakowe”.


Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) LAPTOP (1 sztuka)
2) PROJEKTOR/RZUTNIK (1 sztuka)
3) EKRAN DO PROJEKTORA/RZUTNIKA (1 sztuka)
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Kino leżakowe” finansowane z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego „Sołectwo na plus”

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła 1 oferta: Prime Computers, 50-229 Wrocław, która zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. tj. treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z zapisami rozdziału V ust. 7 pkt 1 SWZ w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żądał złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem oferowanych parametrów (nazwy, modelu, typu itp.) – załącznik nr 1a do SWZ, zgodny z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca nie załączył do oferty szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia.
II. UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1170 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.