eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywny zakup i dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup i dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1adb108-fbca-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071936/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostawa papieru ksero dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” oraz „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2022/AZ/262/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156410,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Jedna jednostka organizacyjna ma siedzibę w Koninie, a pozostałe jednostki organizacyjne zlokalizowane są
w Poznaniu i miejscowościach ościennych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry, gramatura, dane techniczne i jakościowe, prognozowane ilości) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane ilości asortymentu w Formularzu cenowym są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zapotrzebowania jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zarówno zwiększyć ilość poszczególnego asortymentu, ponad ilość wskazaną w Formularzu cenowym, jak i zmniejszyć ilość poszczególnego asortymentu, poniżej ilości wskazanej w Formularzu cenowym.
4. Jednostkowe zamówienia będą składane w ramach wynagrodzenia całościowego zaoferowanego przez Wykonawcę, z którym, w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa.
5. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
- ograniczeniu ilości i rodzaju asortymentu będącego przedmiotem umowy, w sytuacji mniejszego realnego zapotrzebowania przez poszczególne jednostki Uczelni, a więc w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego o maksymalnie 40% wartości brutto umowy.
Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w wysokości minimum 60% kwoty brutto zawartej umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanym zamówieniem, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa papieru kserograficznego oraz jego wniesienie
i rozładunek w wyznaczonym miejscu.
7. Zlecenia będą realizowane na podstawie zamówień jednostek/komórek organizacyjnych Zamawiającego, składanych na adres email wskazany przez Wykonawcę przed zawarciem umowy.
8. Dostawy do wskazanych w zamówieniu jednostek/komórek organizacyjnych UPP mają się odbywać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 – 14.00.
9. Maksymalny termin realizacji pojedynczego zlecenia nie może być dłuższy niż 3 dni robocze liczone od następnego dnia po przekazaniu zlecenia przez Zamawiającego. Zlecenia złożone w danym dniu roboczym do godziny 16:00, będą uważane jako zlecenia złożone w tym konkretnym dniu. Zlecenia złożone po godzinie 16:00, będą traktowane jako zlecenia złożone w następnym dniu roboczym.
Uwaga! Termin realizacji pojedynczego zlecenia stanowi kryterium oceny ofert. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż 3 dni robocze, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157508,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128500,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rodan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792142824

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-201

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128500,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania całej wartości przedmiotu umowy, w zależności od tego, który wariant nastąpi pierwszy.
W przypadku niewykorzystania całej wartości przedmiotu umowy w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia, przy czym nie dłużej niż o 6 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.