Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307671/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00317938/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110120561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trubakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825685393
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nosg/public/postepowanie?postepowanie=502032651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c328bf7e-2211-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120463/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214930,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych, realizowana zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30192320-0 - Taśmy do drukarek
22600000-6 - Tusz
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą – Praxis Łódź Pilecka i Petlak Sp. jawna – uchylił się od zawarcia umowy dot. ww. postępowania. W związku z tym w dniu 31.08.2023 r. unieważniono czynność wyboru najkorzystniejszej oferty oraz powtórzono czynności badania i oceny ofert na podstawie art. 263 ustawy Pzp. Po ponownym zbadaniu i ocenie ofert do Wykonawcy Printex Sp. z o.o., który uzyskał największa ilość punktów przesłano wezwanie, by złożył pisemną zgodę na wybór jego oferty, ponieważ minął termin związania ofertą.W odpowiedzi na pismo Wykonawca nie wyraził zgody na wybór jego oferty, ze względu na brak dostępności na rynku produktów eksploatacyjnych zawartych w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie .
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292990,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318585,66 PLN
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Wymiana uszkodzonych płyt betonowych oraz remont odwodnienia liniowego i uszczelnienia płyt betonowych na DPG w Hrebennem.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku przeznaczony do anestezjologii oraz na blok operacyjny
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa taśm termotransferowych, etykiet termotransferowych i etykiet termicznych do drukarek kodów kreskowych
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.