eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Budowa tymczasowego kontenerowego Tomografu Komputerowego w części: Budowa linni kablowych 0,4 kV w celu zasilenia TK dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tymczasowego kontenerowego Tomografu Komputerowego w części: Budowa linni kablowych 0,4 kV w celu zasilenia TK dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tymczasowego kontenerowego Tomografu Komputerowego w części: Budowa linni kablowych 0,4 kV w celu zasilenia TK dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b9041c-16dd-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/47/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowego kontenerowego Tomografu Komputerowego w części: Budowa linni kablowych 0,4 kV w celu zasilenia TK dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu. Szczegółowy zakres robót oraz technologie i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w n/w załącznikach do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ) stanowiących dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) :
1) Załącznik nr 1a do SWZ – Dokumentacja projektowa
2) Załącznik nr 1b do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
3) Załącznik nr 1c do SWZ – Przedmiar
4) Załącznik nr 1d do SWZ – Broszura Tomografu

Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót branży elektrycznej określony w Projekcie Wykonawczym i Przedmiarze a w szczególności:
• instalację oświetlenia ogólnego podstawowego
• instalację gniazd wtyczkowych 230V w układzie sieciowym TN-S
• instalację zasilania urządzeń technologicznych
• instalację połączeń wyrównawczych
• instalację uziemiającą
• instalację przeciwprzepięciową
• instalację odgromową
Kolejność robót i organizacja pracy na budowie musi być zgodna z warunkami formalnymi oraz nie
może obniżać jakości robót.
W czasie całego okresu montażu wszystkich instalacji w budynku Wykonawca robót elektrycznych
winien czynnie uczestniczyć we wzajemnych międzybranżowych ustaleniach koordynacyjnych z uwagi na znaczną ilość różnych instalacji koniecznych do zabudowania w modernizowanym obiekcie.
Informacje dodatkowe :
1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót jak i do obiektu, który jest przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odziały szpitalne mieszczące się w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia, będą w trakcie prowadzonych prac prowadzić swoją normalną działalność. Wykonawca musi dostosować swoje prace pod względem bezpieczeństwa, możliwości wykonywania obowiązków przez personel szpitala oraz pacjentów.
2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do:
a) Prowadzenia dziennika budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 6 września 2021 r. w sprawie sposobu prowadzenia dzienników budowy, montażu i rozbiórki (Dz.U.2021.1686 z dnia 2021.09.14) oraz do ustawienia tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) art. 45 b).
b) ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami
c) wygrodzenie miejsca realizacji robót w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich,
d) zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,
e) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,
f) zapewnienia prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy,
g) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,
h) zagwarantowania przy realizacji zamówienia, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów,
i) przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
j) dostarczenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków Kierownika budowy oraz uwierzytelnionych kopii zaświadczeń właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzających wpis ww. osób na listę członków tej izby i uwierzytelnionych kopii uprawnień budowlanych,
k) dostarczenia Zamawiającemu, wraz z ofertą kosztorysu ofertowego.
l) dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywania terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
m) zabezpieczenia instalacji urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
n) dostarczania gwarancji producentów dla zamontowanych urządzeń i sprzętu, w przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa niż okres gwarancji i rękojmi udzielony przez Wykonawcę robót,
o) przeprowadzenia prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych,
p) wykonania na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
r) przestrzegania jako wytwarzający odpady przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 – tekst jednolity z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1648 z póź. zm.).
Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie jest uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
4) Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami Inżyniera Nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami.
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. W tym wypadku, lub jeśli Zamawiający stwierdzi, że harmonogram nie odpowiada możliwemu do dotrzymania postępowi prac (zgodnego z przyjętym harmonogramem),
Wykonawca ma obowiązek przedstawić nowy harmonogram uwzględniający stan faktyczny zaangażowania prac i uzgodnione z Zamawiającym i Inżynierem Nadzoru nowe terminy wykonania i płatności.
6) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia i uciążliwości w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W celu bezkolizyjnego korzystania przez pracowników obiektu będącego przedmiotem zamówienia z wjazdów i dojść do obiektu ewentualnie innych posesji, Wykonawca na minimum 3 dni przed rozpoczęciem robót, doręczy pismo zawiadamiające poszczególnych zainteresowanych (za potwierdzeniem przekazania informacji), o terminie i zakresie robót wykonywanych w tym czasie. Wymaga się aby Wykonawca, na ciągach jezdnych i pieszych, układał w zakresie niezbędnym dla danej sytuacji robocze pomosty, daszki zabezpieczające lub stosował inne metody wykonania pozwalające na ruch pieszy i zapewniające dojście do budynków. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy
....... w związku z ograniczoną ilością znaków dalszy szczegółowy opis znajduje się w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.