Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306164/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00314691/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00319852/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00322629/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00405801/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320850334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Orła Białego 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-562
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 664080249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@akademiasztuki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/akademiasztuki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6755a0-1fc1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AS/BZP/05/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2285010 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 1 - USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ wyróżnia się usługi ochrony fizycznej (osobowej), stałej, bezpośredniej ochrony (dozór) osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie w następujących budynkach:• Plac Orła Białego 2 (powierzchnia całkowita budynku: 5 260 m²),
• Plac Orła Białego 2 (CPK) (powierzchnia całkowita budynku: 2 820 m²),
• ul. Kolumba 61 (powierzchnia całkowita budynku: 1 040 m²),
• al. Niepodległości 40 (powierzchnia całkowita budynku: 6 024 m²)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 2252560 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - USŁUGA GRUPY INTERWENCYJNEJ – dotyczy usługi ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie w formie wsparcia grupy interwencyjnej w budynkach mieszczących się przy:• ul. Śląskiej 4 (powierzchnia całkowita budynku: 1 470 m²)
• Placu Orła Białego 3 Pałac Joński (powierzchnia całkowita budynku: 3 531 m²)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 32450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W odpowiedzi na ww. postępowanie w zakresie części 2 wpłynęła jedna oferta – Monster Group Sp. z o.o., ul. Rąbkowa 155, 33-312 Tęgoborze, której cena znacząco przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 39 913,50 zł brutto, zaś oferta otrzymana w niniejszym postępowaniu jest na kwotę 1 296 469,92 zł brutto. Zamawiający nie zamierza zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296469,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296469,92 PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.