eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010684960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-940

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zachod@poczta-polska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi pocztowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095451b4-4d74-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie informacje znajdują się w SWZ- Rozdział X.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CZ.26.587.2023.DTZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej Zadanie nr 1 – Ośrodek Infrastruktury Białystok

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 2 - Ośrodek Infrastruktury Gdańsk,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 3 - Ośrodek Infrastruktury Katowice,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 4 - Ośrodek Infrastruktury Kraków,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 5 - Ośrodek Infrastruktury Lublin,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 6 - Ośrodek Infrastruktury Łódź,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 7 - Ośrodek Infrastruktury Poznań,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 8 - Ośrodek Infrastruktury Szczecin,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 9 - Ośrodek Infrastruktury Warszawa,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków i lokali zwanego dalej „Świadectwem” wskazanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy ramowej - Zadanie nr 10 - Ośrodek Infrastruktury Wrocław.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium „Cena” będzie służyło do oceny w celu ustalenia rankingu ofert z uwzględnieniem zapisu ust. 4.
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglone w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia 10/dziesięciu Wykonawcom (w każdej części zamówienia), których oferty odpowiadać będą wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz w SWZ w oparciu o ranking sporządzony o kryterium oceny ofert „Cena” i otrzymają najwyższą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium. W przypadku, gdy zostanie złożona mniejsza liczba ofert niepodlegających odrzuceniu, umowę ramową Zamawiający zawrze ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: tj. dysponują co najmniej 2 osobami (niezależnie od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę) posiadającymi uprawnienia tj.
- nadany numer wpisu do wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków,
oraz
- zawarte ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku ze sporządzeniem świadectwa charakterystyki energetycznej,
zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
-art.108ust.1PZP,
-art.7ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
-art.5k rozporządzenia Rady(UE) nr833/2014 z dnia 31.07.2014r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UEnrL229z31.7.2014,str.1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady(UE)2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia(UE)nr833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz.UEnrL111z8.4.2022,str.1).
2.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
2.1Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art.5k rozporządzenia 833/2014 oraz art.7ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wg wzoru stanowiącego Zał.nr4 do SWZ.
2.2Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, wg wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SWZ.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a)oświadczenia, o których mowa w ust.2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia sporządza się w formie elektronicznej; oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b)dokumenty wymienione w ust.4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, względem każdej z części, wezwie Wykonawcę/Wykonawców (10),którego/których oferta/y została/y najwyżej oceniona/e, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, w zakresie:
4.1braku podstaw wykluczenia:
1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
-art.108 ust.1 pkt1 i 2 PZP
-art.108 ust.1 pkt4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzoną nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem;
2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3)oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 2, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a)art.108 ust.1 pkt3PZP,
b)art.108 ust.1 pkt4PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c)art.108 ust.1 pkt5PZP, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d)art.108 ust.1 pkt6PZP,
e)art. 5k Rozporządzenia Rady(UE)nr833/2014 z dnia 31.07.2014r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, dodanym Rozporządzeniem Rady(UE)2022/576 z dnia 8.04.2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia(UE)nr833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie i art.7 ust.1ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Uwaga:
Wykaz osób powinien zawierać co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia tj.
- nadany numer wpisu do wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków,
oraz
- zawarte ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku ze sporządzeniem świadectwa charakterystyki energetycznej,
zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości w zakresie:
Części nr 1: 300,00 zł;
Części nr 2: 2 400,00 zł;
Części nr 3: 390,00 zł;
Części nr 4: 2 800,00 zł;
Części nr 5: 600,00 zł;
Części nr 6: 580,00 zł;
Części nr 7: 400,00 zł;
Części nr 8: 250,00 zł;
Części nr 9: 570,00 zł;
Części nr 10: 300,00 zł;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; oświadczenia sporządza się w formie elektronicznej; oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 3.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania przez Strony zm. wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej z nast. okoliczności:
1)zm. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2)zm. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ust. z dn. 10.10.2002 r. o min. wynagrodzeniu za pracę,
3)zm. zasad podlegania ubezpiecz. społ. lub ubezpiecz. zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpiecz. społ. lub zdrowotne,
4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ust. z dn. 4.10.2018 r. o PPK,
- jeżeli zm. te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2.W przypadku zm., o której mowa w ust.1 pkt1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3.Zm. wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o której mowa w ust.1 pkt2)-4), jest możliwa wyłącznie po zm. odpowiednich przepisów, o ile Wykonawca wykaże, że zm. miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
4.Zm. wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust.1 pkt2), pkt3) lub pkt4), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zm. wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w zw. z wejściem w życie przepisów odpowiednio zm. wys. min. wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zm. w zakresie zasad podlegania ubezpiecz. społ. lub ubezpiecz. zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpiecz. społ. lub zdrowotne.
5.W celu dokonania zm., o których mowa w ust.1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o dokonanie zm. wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w którym należy wykazać wyczerpujące uzasadnienie wraz z powołaniem wszelkich dowodów, w szczególności dokumentów oraz okoliczności uzasadniających zm. wynagrodzenia; wniosek o którym mowa winien określać wpływ zm. kosztów wskazanych w ust.1 niniejszego § na koszt wykonania zamówienia z powołaniem się na dowody, w szczególności dok.; uzasadnienie winno wskazywać daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zm. wysokości kosztów wykonania Umowy, uzasadniająca zm. wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jednakże nie wcześniejszej niż data wystąpienia z wnioskiem.
6.W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zm. cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, stosownie do art.439Pzp, Strony dokonują zm. cen jednostk. określonych w zał. nr1 do um.ramowej, stosownie do zasad określonych w ust.7.
7.W przypadku zm. określonych w ust.6, Strony dopuszczają możliwość waloryzacji cen jednostkowych określonych w zał. nr1do um.ramowej wyłącznie:
a)w przypadku zm. poziomu cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia wynoszącej co najmniej 10% w stosunku do pierwotnych cen z dnia otwarcia ofert w postępowaniu,
b)na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
c)w zakresie niezrealizowanej części zamówienia,
d)w oparciu o wykazaną, odpowiednimi dokumentami i dowodami, wartość wzrostu lub spadku cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia i tylko w zakresie w jakim zostanie wykazany ich wpływ na wartość wynagrodzenia umownego, o którym mowa w §5 ust.1 umowy:
e)najwcześniej po 21dniach od dnia złożenia wniosku.
8.Wzrost i spadek wysokości wynagrodzenia za świadczenie usług objętych umową liczony na zasadach określonych w ust.3nie przekroczy 15% w stosunku do pierwotnego poziomu wynagrodzenia określonego w §5ust.1 umowy.9.Jeśli Wykonawca bezzasadnie odmawia zatwierdzenia wniosku Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający jest uprawniony do zapłaty zmienionego wynagrodzenia stosownie do ust.6, gdy istnieją podstawy do jego wyliczenia.10.Przypadki zm. umowy wskazane w ust.6-9 są niezależne od zm. określonych w ust.1-5.
11.Czynności, o których mowa w niniejszym§,wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Smart PZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/poczta-polska.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.