eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podsupraśl 8

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suprasl@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://suprasl.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suprasl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e2d8926-1fbb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00223624/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na konserwacji odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w 11 leśnictwach wchodzących w jego skład poprzez dostawę i wbudowanie kruszywa oraz równanie za pomocą równiarki. Dokładne miejsca wykonania robót budowlanych zostaną wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3.2. Wykonawca w celu lokalizacji oddziałów leśnych skontaktuje się z Zamawiającym.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z poniższą specyfikacją:
a) Wbudowanie kruszywa:
- nawierzchnia z kruszywa – kruszywa naturalne frakcji 0 – 31,5mm (warstwa wierzchnia) oraz kruszywa pozyskane z betonu o frakcji 32-63mm wolne od stali i szkła (warstwa spodnia), w proporcji 35%/65%, stabilizowane mechanicznie, łącznie 5140 ton,
- poszczególne warstwy zostaną wbudowane osobno oraz zagęszczone mechanicznie,
- grubość warstw zostanie dostosowana indywidualnie wg. rodzaju ubytku po przekazaniu wytycznych przez Zamawiającego,
- w przypadku wystąpienia na gruncie warstw nienośnych Wykonawca dokona ich usunięcia poprzez wybranie i wywiezienie w miejsce ustalone wspólnie z Zamawiającym,
- szerokość remontowanego odcinka drogi uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego.
b) Równanie równiarką:
- wyrównanie nawierzchni poprzez dwu- lub trzykrotne (w zależności od szerokości drogi) przejechanie danego odcinka. Łącznie 198 mth pracy równiarki- po 18 mth na każde z 11 leśnictw.
3.4. Podstawą rozliczenia wbudowanego kruszywa jest przekazanie dokumentu WZ podpisanego przez leśniczego danego leśnictwa lub innego przedstawiciela Zamawiającego.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z załączoną dokumentacją zamówienia stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598739,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679009,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598739,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Walmar" Waldemar Gajko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660879440

7.3.3) Ulica: ul. Supraślska 33

7.3.4) Miejscowość: Wasilków

7.3.5) Kod pocztowy: 16-010

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598739,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.