eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chybie › Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 78

1.5.2.) Miejscowość: Chybie

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 856 10 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d96fa3f6-2d2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d96fa3f6-2d2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnyych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPA.271.17.2023.UG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 412438,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie”- przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2023 i 107 dni w roku 2024), na dzień publikacji postępowania - 16 dzieci.
Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 29,7 km, czas ok. 50 min*

- Mnich, ul. Topolowa 10,
- Chybie, ul. Kolejowa 24,
- Chybie, ul. Leśna 45,
- Chybie, ul. Jagodowa 3,
- Mnich, ul. Kolorowa 12,
- Mnich, ul. Pileckiego 8,
- Mnich, ul. Wojska Polskiego 49,
- Zaborze, ul. Strażacka 14,
- Chybie, ul. Bielska 40,
- Chybie, ul. Podgroble 40,
- Frelichów, ul. Polna 6 x2,
-Frelichów, ul. Kasztanowa 22 x2,
- Mnich, ul. Spacerowa 32,
- Chybie, ul. Akacjowa 4,
- Skoczów, ul. Mickiewicza 12.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 4 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 198090,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu” – Przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2023 i 107 dni w roku 2024), na dzień publikacji postępowania - 4 dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 27,4 km, czas ok. 36 min*:
- Chybie, ul. Wiosenna 12
- Chybie, ul. Kolejowa 24
- Mnich, ul. Słowicza 12
- Mnich, ul. Kopernika 23a
- Ustroń, ul. Wiejska 8.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
Zastrzega się, że przewóz do Ośrodka będzie następował nie wcześniej niż na godzinę 7:50.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 100696,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 77dni (32 dni w roku 2023 i 45 dni w roku 2024).
Dowóz ucznia będzie realizowany do zespołu placówek w Cieszynie w poniedziałek, a odbierany z zespołu placówek w piątek i dowożony do Chybia. Jednocześnie zastrzega się, iż z uwagi na przerwy świąteczne i dni ustawowo wolne, dzień dowozu lub odbioru z zespołu placówek może ulec zmianie, tj. może odbywać się w inny dzień tygodnia niż wcześniej wskazany poniedziałek i piątek. Na dzień publikacji postępowania - 1 dziecko.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 29,6 km, czas ok 37 min*:
- Mnich, ul. Bielska 21,
- Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 1 osobę nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 19908,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej ELF, Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Słoneczna Kraina”, oraz Zespół Szkół Specjalnych im. K.J. Gałczyńskiego w Bielsku-Białej”– Przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2023 i 107 dni w roku 2024), na dzień publikacji postępowania - 3 dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 34,2 km, czas ok.56 min*
- Mnich, ul. Słowackiego 40,
- Mnich Słowackiego 35 a
- Chybie, ul. Bieniowiecka 21,
- Bielsko-Biała ul. Wapienicka 46,
- Bielsko-Biała, ul. Legionów 6,
- Bielsko-Biała, ul. Olszówka 24.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.

Zwiększenie liczby uczniów o 1 osobę nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 93744,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195858,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213736,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195858,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: Ignacego Kraszewskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195858,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96221,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105462,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96221,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96221,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30020,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Kraszewskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92219,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146843,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92219,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Nowakowski PHU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442937505

7.3.3) Ulica: ul. Czerwonego Krzyża 12/15

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92219,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.