eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › Dostawa pelletu do budynków użyteczności publicznej w gminie Zawoja w sezonie 2022/2023 (II)



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu do budynków użyteczności publicznej w gminie Zawoja w sezonie 2022/2023 (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawoja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338775006

1.5.8.) Numer faksu: 338775015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zawoja.ug.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zawoja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu do budynków użyteczności publicznej w gminie Zawoja w sezonie 2022/2023 (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42cb1d1d-0693-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005563/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa pelletu do budynków użyteczności publicznej w gminie Zawoja w sezonie 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa pelletu pakowanego w workach / po ok. 15-20 kg/worek / na paletach do budynków dwóch szkół, budynku urzędu gminy w Zawoi oraz obiektu Orlik wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem pelletu do magazynu (kotłowni) w okresie trwania umowy, tj. od 01 września 2022 r. do 30 marca 2023 r., w ilości 210 ton.
2. Pellet, o którym mowa w ust. 1 zostanie przeznaczony do niżej wymienionych budynków w ilościach:
1) Urząd Gminy Zawoja , 34-222 Zawoja 1307
- ok. 20 ton
2) Zespół Szkolno-przedszkolny w Skawicy; 34-221 Skawica 278
- ok. 75 ton
3) Zespół Szkół w Zawoi Wilczna; 34-222 Zawoja 1570
- ok. 85 ton
4) Orlik Zawoja Wilczna 34-222 Zawoja 1570
- ok. 30 ton

3. Parametry pelletu:
a) pellet z czystego drewna spełniający wymagania normy PN-EN ISO 17225-2:2014 klasy A1:
b) średnica 6 }1 mm,
c) długość 3,15<L≤40 mm,
d) wartość opałowa ≥16,5 MJ/kg,
e) gęstość nasypowa ≥600 kg/m3,
f) wilgoć ≤10%,
g) popiół ≤0,7%,
h) siarka ≤0,04%.

3.1. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową PN-EN ISO 17225-2:2014 klasy A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Wykonawca odpowiedzialny będzie za należytą jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy.
3) Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących
potrzeb. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych drogą
elektroniczną lub faksem.
4) Dostawa pelletu na podstawie zamówienia złożonego w trybie elektronicznym lub faksem
będzie realizowana przez wykonawcę jedynie w dni robocze.
5) Warunki płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
6) Ilość jednorazowej dostawy to około 25 ton pelletu.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na
własne ryzyko do kotłowni w/w budynków.
8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
9) Dowodem przyjęcia dostawy pelletu będą faktury VAT oraz dokument WZ z wydrukiem
ilości dostarczonego pelletu.
10) Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie spełniał
parametry PN-EN ISO 17225-2:2014 klasy A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie
stosownym certyfikatem.
11) W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych
parametrów wyszczególnionych w normie PN-EN ISO 17225-2:2014 klasy A1, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm
jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami
przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni
na własny koszt magazyn (kotłownię) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu
i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową PN-EN ISO 17225-2:2014 klasy A1

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty dla zaoferowanej dostawy przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.