eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Zamościu "Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość - Jacnia - Józefów - Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Budżetowa Jednostka Samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie Drogami Wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e378699d-278b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.53 RDW w Zamościu Budowa chodnika w miejsc. Malewszczyzna w ciągu drogi woj. Nr 849 Zamość – Jacnia –Józefów - Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064” zadania wspólne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323958/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.371.14.2022.eb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 216874516,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 464303,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót określonych w zadaniu pod nazwą:
RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”

1. Zakres inwestycji obejmuje budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064.
2. Zakres robót obejmuje:
Zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 1,5m odsuniętego od krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej, zaprojektowano również przebudowę istniejących zjazdów oraz budowę jednej zatoki autobusowej.
Wykonanie według projektu architektoniczno – budowlanego, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 79/22 chodnika dla pieszych o nawierzchni bitumicznej, ze zjazdami indywidualnymi z kostki betonowej, zjazdami publicznymi o nawierzchni bitumicznej, zatoką autobusową, zmianą stałej organizacji ruchu i wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej.

W tym celu wykonany zostanie zakres rzeczowy robót jak niżej :
2.1.Chodnik dla pieszych – zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 1,5m odsunięty od jezdni drogi wojewódzkiej o spadku poprzecznym o wartości 2%. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z mieszanki mineralno-asfaltowej. - 1330m2
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 8 S wg WT-2 2016 – 5 cm
- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W wg WT-2 2016 – 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 – 15 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 3/4 – 10 cm

2.2 Zjazdy indywidualne – nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki brukowej betonowej, które obramowano za pomocą obrzeża betonowego o wymiarach 8x30x100cm. Zjazdy zaprojektowano o szerokości 4,0m wraz ze skosami o stosunku 1,5:1,5m. Krawężniki przy połączeniu z drogą wojewódzką należy wykonać o odsłonięciu 4 cm. - 871,03m2
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego – 8 cm
- podsypka cementowo - piaskowa – 5 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 3/4 – 15 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 15 cm

2.3 Zjazdy publiczne - 189,50m2
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 wg WT-2 2016 – 5 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 wg WT-2 2016 – 7 cm
- podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P 50/50 wg WT-2 2016 – 10 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 – 20 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 28 cm

2.4 Zatoka autobusowa – zatokę zaprojektowano o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 3,0m wraz ze skosem wyjazdowym 1:8 oraz skosem wjazdowym 1:4. Zatokę obramowano za pomocą krawężnika betonowego 15x30x100 cm o odsłonięciu 15 cm. Zaprojektowana przebudowa peronów autobusowych o szerokości 1,5m oraz długości 20,0m. Nawierzchnię z mieszanki mineralno-asfaltowej. - 114m2
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 8 S wg WT-2 2016 – 5 cm
- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W wg WT-2 20 – 7 cm
- podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P 50/50 wg WT-2 2016 – 10 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 – 20 cm
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 28 cm

2.5. Rozwiązania dla osób niepełnosprawnych – na przejściach dla pieszych i peronach zatok autobusowych, zaprojektowano udogodnienia dla osób niepełnosprawnych projektując na peronach po jednym rzędzie płyty integracyjnej koloru żółtego z wypustkami wyraźnie wyczuwalnymi pod butami o wymiarach 35x35cm. Płyty integracyjne umieszczone w niniejszych newralgicznych punktach mają na celu poinformowanie osób niewidomych o wystąpieniu miejsc w których występuje konieczność zachowania szczególnej ostrożności. – 24,5m2

2.6 Układanie rur ochronnych dwudzielnych - 345m2
2.7 Regulacja zasuw wodociągowych - 6szt
2.8 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie z betonu C16/20 - 262,2m
2.9 Ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie z betonu C8/10 - 665,0m
2.10 Oznakowanie poziome nawierzchni grubowarstwowe - 30,08m2
2.11 Ustawienie znaków pionowych - 8 szt.
2.12 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

3. Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu remontu, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz.U. z 2000r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) i budynki (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.).
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem jeden rodzaj robót, które należy wykonać kompleksowo. Ponadto podział zamówienia spowodowałby nadmierne trudności techniczne i generowałby zwiększenie kosztów wykonania tegoż zamówienia. Stworzyłoby to również zagrożenie prawidłowego zrealizowania zadania przez potrzebę skoordynowania działań poszczególnych wykonawców, którzy realizowaliby różne części zamówienia. Podział zamówienia spowodowałby wzrost kosztów budowy oraz wpłynąłby niekorzystnie na całą organizację wszystkich robót. Również opracowana dokumentacja projektowa nie uwzględnia podziału zamówienia na części.
5. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość zgodnie z projektem architektoniczno – budowlanym, projektem stałej organizacji ruchu, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót oraz zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979639,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979639,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979639,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Transportowy "DROG MOST"Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223065490

7.3.3) Ulica: Mokre 24D

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979639,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.