eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko¶cian › Roboty budowlane termomodernizacyjne w hali sportowej i pomieszczeniach przyleg³ych w ramach zadania/projektu "G³êboka termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 w Ko¶cianie"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-10-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane termomodernizacyjne w hali sportowej i pomieszczeniach przyleg³ych w ramach zadania/projektu "G³êboka termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 w Ko¶cianie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA KO¦CIAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050600

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Ko¶ciuszki 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko¶cian

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 511 43 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.koscian.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane termomodernizacyjne w hali sportowej i pomieszczeniach przyleg³ych w ramach zadania/projektu "G³êboka termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 w Ko¶cianie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bfdfc763-4a0c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00388751

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017406/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 Roboty budowlane termomodernizacyjne w hali sportowej i pomieszczeniach przyleg³ych w ramach zadania "G³êboka termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 w Ko¶cianie"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

platformazakupowa.pl/pn/koscian

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie,
odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym
o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo
sporz±dza siê w postaci elektronicznej w ogólnie dostêpnych formatach danych .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt,. Ofertê, a tak¿e
o¶wiadczenie o jakim mowa w rozdziale XVI
SWZ pkt 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem
elektronicznym kwalifikowanym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
adres strony https:// platformazakupowa.pl/pn/koscian

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³
Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia
ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której
zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do Zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy
Prawo zamówieñ publicznych.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê
w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6. Zgodnie z ar. 67 ustawy Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z
platformy:
1) sta³y dostêp do sieci internetu o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2
GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
7. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia
jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
8. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów:
a) .zip
b) .7Z

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta Ko¶ciana z siedzib± w Urzêdzie Miejskim Ko¶ciana, ul. Al.
Ko¶ciuszki 22, Ko¶cian;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim Ko¶ciana jest Pan Szymon ¦lusarek, e-mail:
szymon.slusarek@koscian.eu; tel.65 512 28 22*
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr BZP.271.1.19.2022r. prowadzonym w trybie podstawowym na roboty budowlane
termomodernizacyjne w hali sportowej i pomieszczeniach przyleg³ych w ramach zadania "G³êboka termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 w Ko¶cianie"
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 74 ustawy,
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
6) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przys³uguje Wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pni/Panu danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane termomodernizacyjne w hali sportowej i pomieszczeniach przyleg³ych w ramach zadania/projektu "G³êboka termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 w Ko¶cianie" nr RPWP.03.02.01-30-0020/21 wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014‑2020.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) prace rozbiórkowe,
b) wymiana pokrycia z poliwêglanu na dach z p³yt systemowych oraz wymiana przeszklenia na okna - monta¿ 9 okien po³aciowych zintegrowanych z systemem ochrony przeciws³onecznej,
c) wymianê stolarki okiennej z podokiennikami i parapetami oraz stolarki drzwiowej zewnêtrznej z wyprawkami,
d) prace wykoñczeniowe w pomieszczeniach przyleg³ych do hali sportowej (szpachlowanie, malowanie),
e) docieplenie ¶cian zewnêtrznych i dachu, malowanie elewacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261410-1 - Izolowanie dachu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie
z przepisami ustawy pzp. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny
ofert okre¶lonych w rozdziale XXII swz

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿ony okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na:
a) dociepleniu ¶cian zewnêtrznych styropianem o pow.
min. 800 m2
b) monta¿u stolarki zewnêtrznej o pow. min. 100 m2 w
ramach jednej lub dwóch umów

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane,
a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -
za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ:
1) aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny Wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i
informacji dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów przypadku wskazania przez Wykonawcê,
¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz
danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów. Oznacza to, ¿e w
przypadku je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy, do oferty
nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo,
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego - wype³niony za³±cznik nr 4 do SWZ stanowi±cy o¶wiadczenie
dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia
warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) zobowi±zanie innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego (dotyczy konsorcjum, spó³ki cywilnej);
5) dowód wniesienia wadium;
6) o¶wiadczenie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni
wykonawcy w odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. XV pkt 1 ppkt 4 SWZ, (je¿eli
dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 11.000,00 z³ (s³ownie: jedena¶cie tysiêcy 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielanie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których
mowa w Rozdziale XVI pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±
wstêpnie brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim
ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia w odniesieniu do warunku
udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale XV w pkt 1 ppkt
4 mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do
których te zdolno¶ci s± wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie
zamówienia do oferty za³±cz± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±
poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy, w szczególno¶ci dotycz±ce zmiany terminu realizacji
zamówienia, podwykonawców, robót dodatkowych, zmian technologicznych w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP. Zmiany oraz
warunki ich wprowadzenia w umowie zosta³y opisane w paragrafie 6 projektu umowy, który
stanowi za³. nr 2 do swz.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/koscian

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt±
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy,
3) zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo ¿e Zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.
4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
5. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej.
6. Odwo³anie wnosi siê w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1).
7. Odwo³ania w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
8. Szczegó³owe uregulowania odno¶nie ¶rodków ochrony prawnej znajduj± siê w dziale IX . ¦rodki ochrony prawnej ustawy.
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. 2022 r poz. 835 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.