eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d284432-3cfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d284432-3cfd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn

1.1.13 Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 816598,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia - Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn, na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość remontowanego odcinka około 845m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. od 0,2m do 0,5m,
- naprawa przełomów (wykonanie nowej podbudowy) na powierzchni około 1217m2,
- wykonanie oznakowania pionowego 7 szt.,
- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych z przewozem na odległość do 10km i rozładunkiem około 165m2.

Podstawowa konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm,

Podstawowa konstrukcja podbudowy na przełomach:
- podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C3/4 - 15cm,
- podbudowa z kruszyw łamanych C90/3 - 20cm

Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa odcinki. Przedmiot zamówienia obejmuje oba odcinki (pierwszy i drugi).

"Remont drogi gminnej nr 106099Lw miejscowości Pliszczyn na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14” realizowany jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg/RFRD–2023/Zadania remontowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 537540,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia - Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek w miejscowości Turka, Gmina Wólka - etap II.

Główny zakres robót:
- wykonanie chodników z kostki betonowej (dojścia do przejścia dla pieszych) około 83m2,
- przebrukowanie istniejących chodników z kostki brukowej około 30m2,
- rozebranie słupków do znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 12szt.,
- przestawienie słupków do znaków drogowych - 31 szt.,
- rozebranie tablic znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 30 szt.,
- przestawienie tablic znaków drogowych - 44szt.,
- przestawienie tablic nazw ulic - 19szt.,
- ustawienie nowych słupków znaków drogowych - 180 szt.,
- przymocowanie nowych tarcz znaków drogowych łącznie 318 szt.,
- przymocowanie nowych tablic nazw ulic - 118szt.,
- wykonanie progu zwalniającego U-16 z tworzywa sztucznego - 1szt.,
- usunięcie starego oznakowania poziomego z jezdni - 10m2,
- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzalnymi łącznie 910m2,
- pokrycie warstwy ścieralnej miejsc dla niepełnosprawnych masą chemoutwardzalną barwy niebieskiej - 428m2,
- wykonanie progów akustyczno-wibracyjnych, czerwonych, z mas termoplastycznych - 22m2.

Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa może zawierać opisy elementów wykonanych w pierwszym etapie. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko zakres dla etapu II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 279057,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dla części pierwszej zamówienia - „Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn, na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14” - 662.000,00 zł brutto.
W postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 07-09-2023r. do godz. 10:00 wpłynęły 3 oferty na część pierwszą zamówienia z następującymi cenami: 852.075,12 zł, 904.078,46 zł, 683.388,00 zł. Ceny ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a w chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający unieważnia więc postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683388,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904078,46 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dla części drugiej zamówienia - „Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek w miejscowości Turka, Gmina Wólka - etap II” - 200.000,00 zł brutto.
W postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 07-09-2023r. do godz. 10:00 na część drugą zamówienia wpłynęły 3 oferty z następującymi cenami: 344.541,45 zł, 488.009,88 zł, 413.870,40 zł. Ceny ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a w chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający unieważnia więc postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344541,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488009,88 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.