Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202132/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00219496/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00230746/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00246836/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00266401/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00275243/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00286205/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa konstrukcji/stelażu dla instalacji artystycznych w ul. Jana Kilińskiego w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 67 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa konstrukcji/stelażu dla instalacji artystycznych w ul. Jana Kilińskiego w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb4d58c-e0af-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM-XIV.271.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518370,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i budowa konstrukcji/stelażu dla instalacji artystycznych w ul. Jana Kilińskiego w Białymstoku w formule „zaprojektuj i wybuduj, w zakresie zamówienia należy:
1) wykonać pomiary, badania, inwentaryzację stanu istniejącego, konieczne
do opracowania rozwiązań projektowych,
2) opracować mapę do celów projektowych,
3) sporządzić w niezbędnym zakresie materiały, umożliwiające złożenie wniosku o pozwolenie na budowę,
4) sporządzić niezbędną do realizacji zadania (co do zakresu i treści) dokumentację projektową, obejmującą w szczególności projekt zagospodarowania działki, architektoniczno – budowlany, projekt techniczny wraz z projektami wykonawczymi branżowymi, SST,
5) opracować koncepcję konstrukcji/stelaża i przedłożyć ją do akceptacji Zamawiającego ,
6) uzyskać decyzję/zezwolenie od Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w strefie objętej ochroną konserwatorską,
7) uzyskać wszelkie konieczne materiały do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami,
8) wykonać roboty budowlane i montażowe oraz uporządkować teren,
9) sporządzić dokumentację powykonawczą z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych oraz przebudowanych elementów i przekazać ją Zamawiającemu.
UWAGA:
Biorąc pod uwagę zachowanie spójności projektowanej konstrukcji z istniejącymi elementami wystroju ul. Kilińskiego należy:
a) wykonać lekką, ażurową konstrukcję z aluminium na słupach zwieńczonych ozdobną ażurową ramą w kolorze RAL 7021, zgodnie z kolorystyką przyjętą dla innych elementów małej architektury w centrum miasta (proponuje się nawiązanie wzoru ramy do ażurowych balustrad balkonów kamienic przy ul. Kilińskiego – załącznik nr 3 do PFU) o długości 35 m (5 segmentów po 7 m długości, ok. 7,5 m szerokości i max 6 m wysokości – konstrukcja nie może kolidować z istniejącymi słupami oświetleniowymi usytuowanymi wzdłuż ul. Kilińskiego),
b) umieścić przedmiotową konstrukcję symetrycznie w stosunku do osi ul. Kilińskiego sytuując słupy w pasach z kostki granitowej w kolorze ciemnoszarym – rozstaw pasów z kostki granitowej wynosi w osiach ok. 7,5 m.
Przedmiotowa konstrukcja powinna spełniać wymagane normy bezpieczeństwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45000000-7 - Roboty budowlane
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853275,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE APK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 243 7897
7.3.3) Ulica: ul. Pasynki 56
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. budowa konstrukcji stelażu - ZWM Dojnikowscy,
2. instalacje elektryczne - ELEKTROTECH DANIEL RESZUTA .
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.