eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Modernizacja tarasu i balustrad tarasu przynależących do Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja tarasu i balustrad tarasu przynależących do Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbszm.pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja tarasu i balustrad tarasu przynależących do Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa9e8ddd-f08e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty przygotowawcze:
- rozbiórka istniejącej posadzki cementowej z usunięciem gruzu,
- reperacja miejsc po wyciętych balustradach,
- oczyszczenie podłoża z resztek gruzu,
- rozebranie obróbek blacharskich tarasu,
- rozebranie części murku oporowego podjazdu dla niepełnosprawnych ze względu na odprowadzenie wód opadowych,
2. Opis robót do wykonania przy zmianie technologii wykonania posadzki:
- montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,
- zagruntowanie istniejącego podłoża z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS gr 5,2 mm.,
- wykonanie odbojów z papy termozgrzewalnej SBS modyfikowanej na płycie tarasu kierunkujących odpływ z powierzchni tarasu,
- montaż systemowych rzygaczy do odprowadzania wody,
- montaż prefabrykowanej rynny zbierającej wodę z rzygaczy,
- montaż kształtowników ze stali nierdzewnej zamykających przestrzeń pomiędzy płytami a powierzchnią tarasu - profil na boku krótszym 40x60 mm., profil 80x600 na boku dłuższym. Grubość profilu 3 mm. Wymiary profilu należy domierzyć przy układaniu płyt,
- montaż płyt z kamieni sztucznych w formatach 60x120 cm. Na dystansach regulowanych – technologia tarasu wentylowanego
- obłożenie schodków wejściowych na taras płytami jw. Na zaprawie cementowej,
- montaż prefabrykowanych odpływów wód opadowych z tarasu na dłuższym boku tarasu,
- naprawa murku betonowego na podjeździe dla niepełnosprawnych na długości ok. 5 m. polegającego na wykonaniu nadlewki betonowej,
- malowanie farbą silikonową ściany budynku Kraszewskiego 13 na wysokości od tarasu do gzymsu oraz ścian zewnętrznych wiatrołapów wejściowych do Biblioteki,
- malowanie farbą silikonową ścian tarasu.
- demontaż balustrad metalowych tarasu,
- demontaż balustrad metalowych podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- demontaż balustrad schodkowych,
- montaż nowych balustrad tarasowych, z kształtowników malowanych proszkowo z wypełnieniem pól z profili malowanych proszkowo. Pochwyt z rury o średnicy 50 mm malowany proszkowo Sposób montażu-do bocznych ścian tarasu,
- montaż balustrady z profili ze stali malowanej proszkowo na podjeździe z uwzględnieniem poręczy dla osoby poruszającej się na wózku. Mocowanie balustrady do wierzchu konstrukcji murków,
- montaż balustrad malowanych proszkowo na schodkach wejściowych na taras.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294548,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294548,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294548,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD Grzegorz Kuligowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971069469

7.3.3) Ulica: Józefosław ul. Osiedlowa 4a

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294548,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.