eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Naprawa dylatacji i nawierzchni, wykonanie hydroizolacji płyty parkingowej i podjazdu na parking przy budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dylatacji i nawierzchni, wykonanie hydroizolacji płyty parkingowej i podjazdu na parking przy budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569622

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 13/15

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 647 65 66

1.5.8.) Numer faksu: 44 647 44 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poptr@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-974b02b4-36b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dylatacji i nawierzchni, wykonanie hydroizolacji płyty parkingowej i podjazdu na parking przy budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974b02b4-36b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131922/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont górnej części parkingu i podjazdu przy budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3028-7.261.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 124294,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na naprawie dylatacji nawierzchni i wykonanie hydroizolacji płyty parkingowej i podjazdu na parking przy budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim.
2. Przedmiotowe roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z dokumentacją.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają załączniki do SWZ tj.: przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 oraz specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 8.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje malowania balustrad, bramy, furtki i skrzynki gazowej, o którym mowa w punkcie 3 przedmiaru robót, gdyż Zamawiający zrezygnował z wykonania tych prac.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie robót, w tym również wykonanie wszelkich prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nieobjętych w/w opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem, w tym m.in.:
a) organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
b) uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu,
c) oraz inne prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlana, obowiązujące przepisy prawa i własne doświadczenie.
5. Okres gwaranci dla robót budowlanych wynosi 3 lata. Szczegółowe warunki gwarancji określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Informacje dotyczące technologii wykonania robót remontowych:
a) wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją t.j. z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wiedzą i sztuką budowlana, przepisami BHP, ppoż oraz w sposób minimalizujący szkody przy zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska,
b) zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa, a w szczególności posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz deklaracje zgodności.
7. Wszystkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub w innych terminach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
8. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin parkingu i podjazdu i zapoznanie się z realnymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do informacji zawartej w dokumentacji zamówienia.
W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt oględzin ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie oględzin i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Zainteresowany wykonawca winien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego z proponowanym terminem dokonania oględzin i wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w nich udział, pocztą elektroniczną na adres: jan.justyna@prokuratura.gov.pl
9. Zamawiający stosując klauzule społeczne wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).
10. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, przed podpisaniem umowy jak również w każdym momencie jej trwania, przedłożenia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Na żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia. Kopie umów po spełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych, o których mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016 r.) powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
11. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę musi być spełniony przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia w trakcie okresu realizacji umowy lub zatrudnieniu dodatkowych osób Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudnia tę/ te osoby na podstawie umowy o pracę oraz informuje o tym Zamawiającego. Brak spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę powyższego obowiązku będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, co wiąże się z zapłatą kar umownych, o których mowa we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. Za bieżącą weryfikację czy podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudnia pracowników bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę odpowiada Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „EL-TOP” D. Rusin, G. Rusin Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710014423

7.3.3) Ulica: Płk. Adama Świtalskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.