eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na roboty budowlane: usunięcie barier architektonicznych i remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane: usunięcie barier architektonicznych i remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na roboty budowlane: usunięcie barier architektonicznych i remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f2c703-2f82-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Usunięcie barier architektonicznych i remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310947,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane:
Zakres A: Usunięcie barier architektonicznych oraz dostosowanie budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 do zgodności z przepisami ppoż.: piwnice
Zakres B: Remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych mających na celu:
a) usunięcie barier architektonicznych oraz dostosowanie budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 do zgodności z przepisami ppoż.: piwnice (Zakres A) obejmuje w szczególności:
• roboty rozbiórkowe,
• demontaż oraz montaż drzwi wewnętrznych,
• fragmentaryczną przeróbkę instalacji elektrycznej oraz wod.-kan.,
• wykonanie ścianek działowych,
• wykonanie odwodnienia wewnętrznego polegającego na montażu studzienki wewnętrznej, korytek odpływowych oraz pompy,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
• prace posadzkarskie,
• prace tynkarskie i malarskie,
• roboty remontowo – budowlane oraz wykończeniowe,
b) remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice (Zakres B) obejmuje w szczególności:
• demontaż istniejących kotłów gazowych wraz z oprzyrządowaniem,
• montaż nowych kotłów gazowych (2 szt.) wraz z oprzyrządowaniem,
• montaż wymiennika ciepła (w miejsce sprzęgła hydraulicznego),
• montaż pompy obiegu centralnego ogrzewania (1 szt.),
• demontaż zaworu MAG,
• modernizację instalacji gazowej w celu montażu zaworu MAG,
• montaż zaworu MAG (zawór z demontażu),
• skucie cokołu betonowego,
• wykonanie cokołu betonowego pod zbiornik wody użytkowej,
• uzupełnienie okładziny ściennej płytkami ceramicznymi,
• odprowadzenie wody deszczowej z zewnętrznej klatki schodowej,
• prace tynkarskie i malarskie.
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek administracyjny Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33, powiat nowosądecki, województwo małopolskie (działka ewid. nr 17, obr. 76, Nowy Sącz). Budynek, w którym będą prowadzone roboty budowlane jest obiektem czynnym, użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego i bezpiecznego dostępu do budynku oraz do terenu wokół budynku (chodniki, parking itd.) nieobjętego bezpośrednio procesem inwestycyjnym;
• wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w sposób umożliwiający pracownikom Starostwa Powiatowego bieżące załatwianie spraw służbowych;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń sąsiadujących z miejscem wykonywanych prac przed kurzem i brudem;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w budynku, w którym będą prowadzone roboty budowlane stałego dostępu do energii elektrycznej oraz bieżącej wody w godzinach jego urzędowania;
• zamawiający nie dopuszcza wyłączenia w godzinach urzędowana sieci teletechnicznej bez wiedzy i zgody zamawiającego;
• prace szczególnie uciążliwe należy wykonać po godzinach pracy urzędu tj. po godz. 16.00 lub w dni wolne od pracy;
• prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych mających na celu:
a) usunięcie barier architektonicznych oraz dostosowanie budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 do zgodności z przepisami ppoż.: piwnice (Zakres A) został określony za pomocą dokumentacji technicznej /zwanej również „dokumentacją projektową”/ pn. „Roboty budowlane w istniejącym budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego celem dostosowania przedmiotowego budynku do przepisów ppoż. oraz potrzeb osób niepełnosprawnych”, stanowiącej załącznik nr 1a do SWZ, na którą składają się:
• Projekt architektoniczno - budowlany wraz z częścią rysunkową opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt techniczny (branża architektoniczna) opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt wykonawczy (branża architektoniczna) opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt techniczny (branża konstrukcyjna) opracowany przez mgr inż. Mateusza Morańdę,
• Projekt wykonawczy (branża konstrukcyjna) opracowany przez mgr inż. Mateusza Morańdę,
• Projekt techniczny (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt wykonawczy (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt wykonawczy (system sygnalizacji pożaru) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt techniczny (branża sanitarna) opracowany przez mgr inż. Katarzynę Majcher,
• Projekt wykonawczy (branża sanitarna) opracowany przez mgr inż. Katarzynę Majcher,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża architektoniczna) opracowana przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża elektryczna) opracowana przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża sanitarna) opracowana przez mgr inż. Pawła Majchera,
• Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowana przez mgr inż. arch. Pawła Michalika.
Dodatkowo załącznik nr 1a do SWZ zawiera:
• Decyzję nr 118/202 z dnia 06.04.2023 r. Prezydenta Miasta Nowego Sącza o zatwierdzeniu projektu architektoniczno - budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę,
• Ekspertyzę techniczną zabezpieczenia przeciwpożarowego opracowaną przez mgr inż. arch. Mirosława Trzupka oraz inż. Hieronima Dzikowskiego,
• Ekspertyzę techniczną w branży konstrukcyjnej opracowaną przez mgr inż. Mateusza Morańdę,
• przedmiary robót (dot. Zakresu A odpowiednio dla branży budowlanej i sanitarnej), które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
UWAGA nr 1:
Niniejsze zamówienie obejmuje wyodrębniony z udostępnionej dokumentacji projektowej (załącznik nr 1a do SWZ) zakres robót dotyczący jedynie usunięcia barier architektonicznych oraz dostosowania budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 do zgodności z przepisami ppoż.: piwnice.
Dodatkowo zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem, z uwzględnieniem zapisu pkt III ppkt 3 lit. a) tiret osiemnaste SWZ, ujęty został w:
- przedmiarze robót (dla branży budowlanej) pn. Roboty budowlane w istniejącym budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego celem dostosowania przedmiotowego budynku do przepisów p.poż. oraz potrzeb osób niepełnosprawnych (Przedmiar robót „A1”);
- przedmiarze robót (dla branży sanitarnej) pn. Roboty budowlane w istniejącym budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego celem dostosowania przedmiotowego budynku do przepisów p.poż. oraz potrzeb osób niepełnosprawnych (Przedmiar robót „A2”).
Ponadto zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem został oznaczony kolorem jako „zakres opracowania” na rys. nr 2.2 (branża architektoniczna) oraz na rys. nr 1 (branża sanitarna).
Tak więc przedmiot zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w pozostałej części budynku administracyjnego.
UWAGA nr 2:
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące.
b) remont kotłowni w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33: piwnice (Zakres B) został określony za pomocą dokumentacji technicznej /zwanej również „dokumentacją projektową”/ pn. „Remont kotłowni gazowej”, stanowiącej załącznik nr 1b do SWZ, na którą składa się projekt techniczny (branża sanitarna) opracowany przez mgr inż. Katarzynę Majcher.
Dodatkowo załącznik nr 1b do SWZ zawiera:
• przedmiar robót (dot. Zakresu B dla branży sanitarnej), który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
UWAGA nr 1:
Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem, z uwzględnieniem zapisu pkt III ppkt 3 lit. b) tiret pierwsze SWZ, ujęty został w przedmiarze robót pn. Remont kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej (Przedmiar robót „B”).
UWAGA nr 2:
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374092,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396352,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374092,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491863284

7.3.3) Ulica: Hugo Kołłątaja 18 lok. 13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374092,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.