eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Księcia Wacława, Jaśka Pilika i Plac Chopina - III etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Księcia Wacława, Jaśka Pilika i Plac Chopina – III etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48(24)2758654

1.5.8.) Numer faksu: +48(24)2758633

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Księcia Wacława, Jaśka Pilika i Plac Chopina – III etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b6a844-0f29-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030669/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Księcia Wacława, Jaśka Pilika i Plac Chopina – III etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294016/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1691553,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Księcia Wacława, Jaśka Pilika i Plac Chopina – III etap”.
Zadanie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego.
2. W ramach zamówienia należy wykonać:
1) Kanalizacja deszczowa w ul. Plac Chopina – planuje się wykonać m.in. następujące prace:
a) rozbiórka krawężników – 235 m, chodnika po stronie wschodniej – 400 m2 i jezdni na całej jej szerokości – 845 m2;
b) ułożenie rur kanalizacyjnych o śr. 1000 mm – 116 m, o śr. 200 mm – 5 m;
c) studnie kanalizacyjne (D 1.7, D 1.8, D 1.9) – 3 szt., studzienki ściekowe – 2 szt.;
d) wymiana przyłącza wodociągowego z rur ciśnieniowych PE o śr. 50 mm – 10,5m;
e) odtworzenie nawierzchni jezdni (ułożyć warstwę piasku gr. 15 cm stabilizowaną cementem i podbudowę 15 cm z kruszywa frakcji 0/31mm) – 845 m2, chodnik z kostki brukowej o gr. 6 cm – 400 m2.
2) Kanalizacja deszczowa w ul. Jaśka Pilika – planuje się wykonać m.in. następujące prace:
a) rozbiórka krawężników – 70 m, chodnika – 84 m2 i jezdni – 248,5 m2;
b) ułożenie rur kanalizacyjnych o śr. 1000 mm – 77,1 m, o śr. 200 mm – 4 m;
c) studnie kanalizacyjne (D 1.10) – 1 szt., studzienki ściekowe – 2 szt.;
d) wymiana odcinka sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE o śr. 110 mm – 9,5m;
e) odtworzenie nawierzchni jezdni (ułożyć warstwę piasku gr. 10 cm stabilizowaną cementem, podbudowę 20 cm z kruszywa frakcji 0/31mm i na całej szerokości jezdni ułożyć nawierzchnię z kostki brukowej o gr. 8 cm) – 248,5 m2, chodnik z kostki brukowej o gr. 6 cm – 84 m2.
3) Kanalizacja deszczowa w ul. Księcia Wacława – planuje się wykonać m.in. następujące prace:
a) rozbiórka jezdni na całej jej szerokości i długości robót kanalizacyjnych od wcześniej wykonanej w ramach ul. Jaśka Pilika studni D 1.10 w kierunku studni D 1.11 – 812,5 m2;
b) ułożenie rur kanalizacyjnych o śr. 800 mm – 27 m, o śr. 200 mm – 8,5 m;
c) studzienki ściekowe – 2 szt.;
d) odtworzenie nawierzchni jezdni (ułożyć warstwę piasku gr. 20 cm stabilizowaną cementem i podbudowę 22 cm z kruszywa frakcji 0/31mm) – 812,5 m2.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji deszczowej na terenie części miasta Sierpca (Stare Miasto) z elementami projektu zagospodarowania terenu;
2) techniczne badania podłoża gruntowego;
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
4) przedmiary robót.
4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu.
6. Wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty związane z nadzorem archeologicznym.
7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z podpisaniem umowy kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, o wartości zgodnej ze złożoną ofertą.
8. Termin gwarancji:
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady;
- okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat.
9. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
10. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku robotnika budowlanego.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 11 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.
13. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
14. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
15. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1562100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1908960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1562100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUP BUDEXPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760000506

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 50

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1562100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.