Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268757/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00282218/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uzbrojenie terenów przemysłowych w gminie Morawica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzbrojenie terenów przemysłowych w gminie Morawica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-727c601c-0821-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016789/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uzbrojenie terenów przemysłowych w gminie Morawica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Bi.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31333994,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa sieci wod.-kan. w terenach przemysłowych w Dębskiej WoliZakres zadania opisano w czterech dokumentacjach projektowych, które stanowią opis przedmiotu zamówienia.
− Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid.: 4/26, 4/34, 4/37, 4/44, 4/59, 4/61, 4/62, 4/63, 4/64, 4/66, 4/67, obręb 0007 Dębska Wola, jednostka ewidencyjna: 260412_5 Morawica - obszar wiejski, zakres:
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami o długości L = 998,25 mb.
budowa sieci wodociągowej o łącznej długości L = 574,8 mb.
− sieci kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza wod.-kan. w msc. na dz. nr ewid. 1/25, 1/26, 1/31, 1/34 Obręb 0005 Chałupki 4/19, 4/20, 4/42, 4/43, 4/62, 4/66 Obręb 0007 Dębska Wola gm. Morawica, zakres:
budowa sieci wodociągowej o średnicy o łącznej długości L = 297,50 mb
budowa kanalizacji sanitarnej o długości L = 905,00 mb;
budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L = 72,40 mb;
− Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 260412_5 Morawica obszar wiejski 0007 Dębska Wola - działki ewid.1/4,1/12, 2/15, 2/23, 2/25, 2/26, 2/27, 2/28, 2/29, 2/30, 2/31, 2/32, 2/33, 2/34, 2/35 2/36, 2/38, 2/41, 2/42, 4/6, 4/15, zakres:
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami o długości L= 862,60 mb.
budowa kolektora ciśnieniowego kanalizacji sanitarnej o długości L = 1286m
budowa sieci wodociągowej o łącznej długości L = 1570 mb.
Przepompownia ścieków
− Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. Obręb 0007 Dębska Wola, działka nr: 4/19 Obręb 0005 Chałupki, działki nr: 1/25, 1/31, 1/17, zakres:
budowa sieci wodociągowej i długości L = 3 300,00 m
budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości L = 107m
budowa kolektora ciśnieniowego kanalizacji sanitarnej o długości L =603 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
4.5.5.) Wartość części: 3242461,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w BrzezinachW zakres zadania wchodzi:
rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Brzezinach w systemie zaprojektuj – wybuduj. Dokumentację projektową należy opracować na całość zakresu objętego PFU, natomiast w zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie Obiektu nr 5 – budynku prasy.
Podstawowymi parametrami określającymi wielkość oczyszczalni są:
- ilość ścieków:
Qd.śr. = 2 580 m3/d
Qdmax = 3 354 m3/d
Qhmax = 280 m3/h = 77,8 dm3/s
- Liczba Mieszkańców Równoważnych ze względu na BZT5: RLM = 19 547 MR
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 17767345,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Budowa dróg w terenach przemysłowych w Dębskiej WoliZakres zadania opisano w dwóch dokumentacjach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia.
W zakres tego zadania wchodzi :
- budowa dróg zgodnie z przesłaną dokumentacją projektową – 2 szt. dokumentacji
- Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid.: Obręb 0007 Dębska Wola, działki nr: 4/19, 4/23, Obręb 0005 Chałupki, działka nr: 1/25, Obręb 0020 Wola Morawicka, działka nr: 600/2, zakres:
budowa dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości 917mb , szerokość 6 - 6,6m,
- Inwestycja realizowana na działkach nr ewd: 3, 4/19, 4/20, 4/26, 4/30, 4/37, 4/44, 4/59, 4/60, 4/62 obręb 0007 Dębska Wola, zakres:
remont nawierzchni lewego pasa ruchu oraz wykonanie poszerzenia jezdni drogi wojewódzkiej nr 766; prace będą prowadzone w km 2+202 do km 2+464 DW 766 na długości 262 mb,
budowa dróg wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości 2048 mb, szerokości 6 mb
UWAGA!. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wskazana w dokumentacji budowa parkingów przy łączniku między ul. Firmową a drogą wojewódzką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45262212-0 - Kopanie rowów
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 8346177,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Przebudowa ul. Szelestów w Dębskiej WoliZakres zadania: - budowa ul. Szelestów położonej na działkach nr 2/15, 467, 469
w systemie zaprojektuj – wybuduj zgodnie z przesłanym PFU
Zakres inwestycji rozpoczyna się w km 0+000,00 (koniec istniejącej nawierzchni asfaltowej), a kończy w km 0+928,00 (skrzyżowanie z DP 1192T) i obejmuje odcinek długości 928,00 m. W obrębie działki nr 469 tj . od km 0+052,02 do km 0+408,18 droga przebiega przez teren kolejowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262212-0 - Kopanie rowów
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1978009,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3428275,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5198919,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3428275,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GABAMA” Marian Gajek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6571636036
7.3.4) Miejscowość: Obice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie funkcji Kierownika budowy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Budowlanych „HYDROCOMPLEX” Mariusz Kozera ul. Jabłoniowa 15, 28-100 Busko - Zdrój, NIP: 655-168-22-92
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3428275,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na Część 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na Część 2 unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8818963,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14382400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8818963,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591267282
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przygotowawcze, ziemne, regulacyjne, odwodnienie, elementy dróg, kanał technologiczny, roboty wykończeniowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8818963,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) informuje, że cena oferty najkorzystniejszej na Część 4 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie na Część 4 unieważniono.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup urządzeń wyposażenia kuchni
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowych dla zadań polegających na przebudowie/budowie dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Morawica
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.