eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Remont drogi gminnej, ulicy Stefana Żeromskiego w Darłowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej, ulicy Stefana Żeromskiego w Darłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943551248

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej, ulicy Stefana Żeromskiego w Darłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc9abee-419f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043469/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont drogi gminnej, ulicy Stefana Żeromskiego w Darłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2023 / EI.7013.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 593902,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej, ulicy Stefana Żeromskiego w Darłowie. Długość remontowanego odcinka ul. Żeromskiego wynosi około 750 m. Prace będą polegały na usunięciu górnej warstwy konstrukcyjnej asfaltu o grubości około 5 cm poprzez jej sfrezowanie i ułożenie nowej warstwy ścieralnej asfaltowej SMA 8 o grubości 5 cm – zgodnie z rys nr 2 oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych D – 05.03.13A Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo – grysowej (SMA) wg WT-1 I WT-2 z 2010 r.

Aby zapewnić odpowiednią trwałość i nośność nawierzchni pod projektowaną warstwą ułożona zostanie odcinkowo siatka zbrojeniowa stalowa o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz 40/40 kN/m, której zadaniem jest przenoszenie naprężeń rozciągających w dolnej części nawierzchni – zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych D – wzmocnienie nawierzchni asfaltowej siatką stalową. Szczegółowa lokalizacja zastosowania siatki stalowej została przedstawiona na projekcie zagospodarowania terenu (rys. nr 1.1 – 1.2).

Wszystkie istniejące wpusty uliczne, studzienki kanalizacyjne oraz zawory należy wyregulować przed ułożeniem warstwy asfaltowej (regulacja włazów kanałowych 5 szt., kratek ściekowych 13 szt., zaworów wodociągowych i gazowych 10 szt.).

Pozostałe elementy drogi pozostają bez zmian, projekt nie przewiduje wymiany krawężników.

Po wykonaniu prac budowlanych należy odtworzyć istniejące oznakowanie poziome w technologii grubowarstwowej wg rysunków 1.1 - 1.3 - istniejąca organizacja ruchu.

Kolejność wykonywanych robót:
- frezowanie nawierzchni – 5 706 m2, wraz z utylizacją wg przepisów szczegółowych w tym zakresie,
- regulacja włazów kanałowych 5 szt., kratek ściekowych 13 szt., zaworów wodociągowych i gazowych 10 szt.),
- ułożenie siatki stalowej – 3 586,8 m2,
- ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 8 – 5 706 m2,
- odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej – 174,14 m2,
- montaż progów zwalniających podrzutowych wcześniej zdemontowanych 2 szt.

Uwaga !!! Zamawiający nie narzuca wykonawcy sposobu organizacji robót budowlanych. Zadaniem Wykonawcy jest jednak opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i jej zatwierdzenie zgodnie z przepisami szczegółowymi w tym zakresie. Z chwilą zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu Wykonawca uprawniony będzie do rozpoczęcia robót budowlanych.

Zamawiający zaleca Wykonawcy takie zaplanowanie robót by w najmniejszym możliwym zakresie wpływało ono na przepustowość remontowanego odcinka oraz uwzględniało codzienne potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta oraz turystów. Szczególną uwagę Wykonawca winien zwrócić na zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji robót budowlanych.

Do oferty Wykonawca składa wypełnioną tabelę elementów rozliczeniowych. Tabela elementów rozliczeniowych stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.