eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › "Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli etap I" (III)



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła
w Stalowej Woli etap I” (III)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowowolski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła
w Stalowej Woli etap I” (III)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d6984b-16f1-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4502115,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli etap I (III)” poprzez
realizację inwestycji polegającej poprawie efektywności energetycznej budynku oraz dostosowanie do obowiązujących wymagań. Zadanie będzie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. W ramach zamówienia należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową i na jej podstawie zrealizować inwestycję – Modernizację energetyczną i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli I etap, w tym:
- docieplenie z wykonaniem elewacji wszystkich ścian zewnętrznych,
- docieplenie oraz generalny remont dachu nad częścią mieszkalną wraz z wymianą pokrycia dachu,
- docieplenie ścian piwnic i fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym z wymianą doświetli przyokiennych,
- remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych,
- wymiana drzwi zewnętrznych,
- wymiana okien zewnętrznych oraz połaciowych,
- wymiana instalacji zimnej i cieplej wody użytkowej w zakresie piwnic oraz w zakresie dostosowania pod pompę ciepła,
- przebudowa wody hydrantowej,
- wymiana instalacji grzewczej,
- dostawa i montaż kaskady pomp ciepła dla c.o. i c.w.u. typu powietrze –woda,
- modernizacja instalacji elektrycznej i oświetleniowej wyłącznie w zakresie części mieszkalnej w zakresie opraw oświetleniowych oraz dostosowanie do fotowoltaiki, w tym rozdzielni głównej,
- dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej,
- wymiana windy osobowej z zasilaniem elektrycznym,
- wymiana ścianek szklonych w ciągach komunikacyjnych części mieszkalnej (3 komplety) z dostosowaniem do WT dla transportu osób niepełnosprawnych,
- dostosowanie klatek schodowych do wymagań WT przeciwpożarowych.
3. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy:
1) sporządzić inwentaryzację obiektu w stopniu umożliwiającym wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej,
2) opracować projekt budowlany i wykonawczy obejmujący wszystkie branże, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwanego dalej w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia - PFU, uzyskać wszystkie wynikające z przepisów uzgodnienia, w tym konserwatora zabytków, opinie, zgody, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania inwestycji, w tym uzyskać ostateczne pozwolenie na budowę lub w przypadku zgłoszenia robót budowlanych, zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
3) opracować przedmiary robót,
4) opracować kosztorysy ofertowe dla wszystkich rodzajów robót,
5) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej,
6) opracować harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji
Opracowany projekt winien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne i materiałowe, zawierać wszystkie rysunki wraz z opisem, winien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach.
Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) Wykonawca jest obowiązany uzgadniać ją z Zamawiającym – uzgodnienia w formie pisemnej, a w szczególności przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę i/lub zgłoszenie robot budowlanych.
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej tj. projekt budowlany i projekt wykonawcy po 5 egz, specyfikacje techniczne po 3 egzemplarze, przedmiar i kosztorys po 2 egz, harmonogram rzeczowo-finansowy-2 egz, dokumentację powykonawczą oraz charakterystykę energetyczną 2 egz, oraz zapis kompletnej dokumentacji w formie elektronicznej w 2 egz. na nośniku cyfrowym.
7) wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
8) sprawować nadzór autorski w trakcie wykonywania robot budowlanych.
4. Szczegółowy zakres usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), audyt efektywności energetycznej oraz SWZ. Wszelkie odstępstwa od rozwiązań koncepcyjnych zawartych w PFU, wymagają uzasadnienia Wykonawcy i akceptacji Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z koniecznością dostępu do sieci uzbrojenia terenu, nadzorem właścicielskim, z czasowym ich wyłączeniem z użytkowania oraz ich ponownym uruchomieniem, włączeniem przebudowywanych sieci do czynnej sieci.
7. Projektant ze strony Wykonawcy jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
8. Materiały uzyskane z rozbiórek stanowiące wartość użytkową stanowią własność Zamawiającego. Złom pozyskany w trakcie prowadzenia prac stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony prze Wykonawcą do punktu skupu.
9. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego.
10. Uwaga: Roboty wykonywane będą w czynnym- funkcjonującym obiekcie. W Domu Pomocy Społecznej przez cały okres trwania inwestycji będą mieszkali pensjonariusze i będą przebywali pracownicy DPS. Fronty robót do prowadzenia prac budowlanych będą udostępniane systematycznie (etapowanie prac) w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem i/lub Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie placówki.
11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie:
- robót budowlanych,
- robót branży sanitarnej
- robót branży elektrycznej
1) Zamówienie, o którym mowa w pkt. 12. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.
2) Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy podstawowej):
a. realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,
b. zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,
c. zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d. strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
12. Równoważność materiałów i urządzeń.
1) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszystkie wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musza odpowiadać wyroby, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiał, kształt, wielkość, wytrzymałość i bezpieczeństwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45313100-5 - Instalowanie wind

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4249872,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4249872,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4249872,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM Kazimierz Koc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020125297

7.3.3) Ulica: Jeżowe

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część zamówienia: prace projektowe - Biuro Usług Projektowych i Obsługi Inwestycyjnej Jan Hara, 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 38.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4249872,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.