Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345885/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pałecznica do szkół w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opiekunów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAŁECZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Jakuba 11
1.5.2.) Miejscowość: Pałecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-109
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@palecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a96339d3-35e1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pałecznica do szkół w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opiekunów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a96339d3-35e1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035405/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pałecznica do szkół w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opiekunów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PB.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:DOWÓZ na godzinę: 8:00
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pałecznicy:
Kurs 1: Wyjazd 7:10 Bolów–Baranów–Łaszów–Winiary–Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pałecznicy
Ilość uczniów – 55
Długość trasy 12 km
Szkoła Podstawowa w Ibramowicach:
Kurs 2: Wyjazd 7:10 Czuszów–Pieczonogi–Szkoła Podstawowa w Ibramowicach
Ilość uczniów – 28
Długość trasy 7 km
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pałecznicy i Szkoła Podstawowa w Ibramowicach:
Kurs 3: Wyjazd 7:10 Czuszów–Kresy–Czuszów–Kadzice–Bolowiec–Bolów–Baranów–Nadzów–Nadzowska–Sudołek–Gruszów–Gruszów Zosin–Szkoła Podstawowa w Ibramowicach
następnie Gruszów (trzy przystanki) – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pałecznicy
Ilość uczniów – 90
Długość trasy dowozu 29 km
ODWÓZ godzina: 13:30 i 15:15
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pałecznicy:
Trasa 1: Wyjazd 13:30 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pałecznicy–Słoneczna–Lelowice Kolonia – Gruszów Remiza OSP–Sudołek–Nadzów–Czuszów
Ilość uczniów – 120
Długość trasy 20 km x 2 kursy
Szkoła Podstawowa w Ibramowicach:
Trasa 2: Wyjazd 13:30 i 15:15 Ibramowice–Pieczonogi–Gruszów Zosin–Sudołek–Nadzowska–Nadzów–Czuszów–Kadzice–Bolowiec–Czuszów Kresy
Długość trasy 26 km x 2 kursy
Ilość uczniów – 53
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 352407,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:DOWÓZ na godzinę: 8:00
ODWÓZ 2 kursy godzina: 13:15 i 15:15
Szkoła Podstawowa w Ibramowicach:
Kurs 1: Szczytniki–Ibramowice
Ilość uczniów – 9
Długość trasy 5 km x 3 kursy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 22222,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Angelika Domagała-Luty Transport Osobowy AD-BUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361003970
7.3.3) Ulica: 32-112
7.3.4) Miejscowość: Czuszów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Angelika Domagała-Luty Transport Osobowy AD-BUS
jakie przetargi wygrała firma
Angelika Domagała-Luty Transport Osobowy AD-BUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA „KWIATKOWSKI” RYSZARD KWIATKOWSKI, JANOWICZKI, 32-222 RACŁAWICE którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza na część 2,
Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na część 2 z dnia 21.08.2023 r.
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.