eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Budowa cmentarza komunalnego w Kruszwicy - budowa parkingu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa cmentarza komunalnego w Kruszwicy - budowa parkingu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/792684

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa cmentarza komunalnego w Kruszwicy - budowa parkingu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98f4c2e5-2094-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa cmentarza komunalnego w Kruszwicy - budowa parkingu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360693,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
CPV 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 2568C relacji Sikorowo - Kruszwica na teren działek nr 5/1, 22 i 45 i parkingu dla 27 miejsc postojowych w tym dwóch dla osób niepełnosprawnych na terenie projektowanego cmentarza komunalnego w Kruszwicy przy ul. Cmentarnej.
Parametry zjazdu publicznego i parkingu:
- szerokość zjazdu 5,00m = szerokości drogi powiatowej
- długość zjazdu do granicy pasa drogowego 8,25 m
- połączenie krawędzi zjazdów i jezdni ulicy za pomocą łuków o promieniu R=5,0 m.
- dojazd do miejsc postojowych szerokość 6,0m
- miejsca postojowe dla samochodów osobowych dł. 5,0m szer.2,5m
- miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych dł. 5,0m ,szer.3,6m

Wysokościowo projektowany zjazd dowiązano do rzędnych istniejących drogi w miejscu włączenia w ulicę Cmentarną. Pochylenie podłużne zjazdu w granicy pasa drogowego przyjęto 4,8 % w kierunku drogi powiatowej (ul. Cmentarna), pochylenie poprzeczne zjazdu zgodne z pochyleniem podłużnym jezdni ulicy – 1%. Połączenie nawierzchni zjazdu z jezdnią poprzez krawężnik najazdowy wyniesiony 2 i 3 cm ponad poziom jezdni.

Projektowana konstrukcja nawierzchni:
- 8cm - kostka brukowa betonowa typu „Starobruk”
- 4cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4
- 25cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego 0/31,5mm
- 15cm –piasek stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa
Łączna grubość nawierzchni wynosi 52cm.

Krawężnik najazdowy o wym. 15x22 x100 ułożyć należy na ławie z betonu C 12/15 z oporem. Obramowanie zjazdu zaprojektowano z krawężników o wymiarach 15x30x100(50) ułożonych na ławie z betonu C12/15 z oporem, krawężnik ułożone 5cm powyżej poziomu nawierzchni. Po wykonaniu zjazdu powstałą szczelinę pomiędzy krawężnikiem a istniejącą nawierzchnią drogi należy wypełnić asfaltową masą zalewową. Obramowanie parkingu z krawężników 15x30x100 ułożonych na ławie z betonu C12/15 z oporem – ułożenie w poziomie nawierzchni. Wody opadowe ze zjazdu w granicach pasa drogowego spłyną powierzchniowo na ulicę, wody opadowe z terenu parkingu na tereny zieleni. W rejonie budowanego zjazdu znajduje się kabel elektroenergetyczny, na którym ułożona zostanie rura dwudzielna typu AROT o dł. 7m (po 1m za krawężnikiem zjazdu). Ze względu na istniejące uzbrojenie roboty ziemne należy wykonać ręcznie za wiedzą i pod nadzorem właściwych branżowo służb. Prace przygotowawcze będą polegały na niwelacji terenu parkingu i cmentarza do projektowanych rzędnych podanych na rysunku projektu zagospodarowania terenu oraz wymianie gruntów nienośnych na podsypkę piaskową zagęszczoną na mokro warstwami co 20cm i zagęszczonej mechanicznie. Roboty ziemne ograniczą się do wykonania korytowania pod projektowaną nawierzchnię zjazdu i parkingu. Grunt z korytowania może być zagospodarowany na działce. Podłoże gruntowe przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni powinno być zagęszczone zgodnie
z wymaganiami podanymi w normie PN – S – 02205/98 ,, Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania.”

Pod nawierzchnią zjazdu i parkingu zaplanowano wymianę gruntu na zagęszczoną podsypkę piaskową do głębokości 1,80 m. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od projektowanej wymiany gruntu. Po wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonawca przeprowadzi badanie stopnia zagęszczenia gruntu. Jeżeli wskaźnik zagęszczenia podłoża będzie nie mniejszy niż 0,98 zamawiający może zdecydować o wykonywaniu dalszych prac bez konieczności wymiany gruntu. Koszty obsługi laboratoryjnej pokrywa wykonawca.

2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:

a) Projekt budowlano-wykonawczy „Budowa Cmentarza Komunalnego w Kruszwicy” opracowany przez firmę Biuro Projektowe Budownictwa „PARTNER” Tadeusz Bronowicki.
b) Przedmiar robót „Budowa Cmentarza Komunalnego w Kruszwicy”.
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu „Budowa Cmentarza Komunalnego w Kruszwicy”.
d) Postanowienie nr WZN 197/2020 Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

3. Wytyczne dla oferenta:
a) Nadzór archeologiczny zapewnia zamawiający.
b) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano – wykonawczy, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.
c) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót.
d) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.-kan., telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa.
e) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
f) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
g) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii.
h) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem.
i) Obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe. Wraz z ofertą należy przedłożyć uproszczony kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony na podstawie przedmiaru robót w następującym układzie: liczba porządkowa, podstawa wyceny, rodzaj robót, jednostka miary, ilość, cena jednostkowa, wartość.
j) Zamawiający dopuszcza częściowe rozliczanie i finansowanie wykonanych robót po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wystawić maksymalnie dwie faktury, z czego kwota ostatniej faktury musi obejmować minimum 30% wartości całkowitego wynagrodzenia.
k) Zgodnie z postanowieniem Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wszelkie prace ziemne (poza wyznaczonym stanowiskiem archeologicznym, którego obszar został już poddany wyprzedzającym badaniom archeologicznym) należy przeprowadzić pod ścisłym nadzorem archeologicznym. Wobec powyższego Wykonawca o planowanym terminie prowadzenia robót ziemnych każdorazowo powiadomi w/w archeologa z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem
l) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego do umowy.

4. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – prace drogowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358092,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599900,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358092,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „TRANS - POM” Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 44

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358092,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.