Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376193/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00418349/01 - Wynik z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, w tym transmisji danych, wraz z dostawą kart SIM, telefonów komórkowych i modemów na potrzeby UMWD i BOUMWD we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021419270
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.bou@dolnyslask.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Świadczenie usług na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387320
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00376193/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy pomimo uprzednich dwukrotnych monitów ze strony Zamawiającego, Wykonawca w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne.
3. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia
należnego z tytułu wykonania części umowy.
4. Zamawiający, stosownie do art. 436 pkt 4 lit. b) Ustawy PZP, przewiduje odpowiednio możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności:
a. zmiany wysokości opłat w przypadku zmiany stawki podatku VAT – wówczas wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia wynikająca ze zmian przepisów prawnych
5. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku wraz z oświadczeniem o wysokości dodatkowych obciążeń podatkowych wynikających z wprowadzenia zmian.
6. Wprowadzone zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art.455 Ustawy,
w szczególności:
a. zmiana nr. rachunku bankowego Wykonawcy,
b. zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
c. zmiana danych teleadresowych.
9. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 8 pkt b i c, nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
Po zmianie:
1. Bez zmian. 2. Bez zmian. 3 Bez zmian. 4. Bez zmian
5. Niezależnie od zmian, o których mowa w ust. 4, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmian, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacji niniejszej Umowy.
6. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny materiałów lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
7 .Ustala się następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 5:
a. poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 2,5% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
b. początkowy termin stanowiący punkt odniesienia dla ustalenia zmiany wynagrodzenia określa się na dzień otwarcia ofert;
c. zmiana wynagrodzenia dokonana będzie z użyciem odesłania do średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
d. zmianie ulegnie część wynagrodzenia wykonawcy związana z zakupem i dostawą materiałów lub usług o wartość całkowitej zmiany brutto, jaka będzie wynikać ze średniorocznego wskaźnika zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych, o którym mowa w lit. c) w odniesieniu do kosztów zawartych w ofercie Wykonawcy (w przypadku dokonania pierwszej zmiany) lub kosztów obowiązujących w miesiącu poprzedzającym miesiąc wprowadzenia zmiany (w przypadku kolejnych zmian);
e. zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie na wniosek Wykonawcy, nie więcej niż trzykrotnie w okresie obowiązywania umowy, tj. najwcześniej w drugim miesiącu każdego roku kalendarzowego świadczenia usługi, zaczynając od roku 2023;
f. maksymalna wartość zmian wynagrodzenia Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, objęta dyspozycją art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie może być wyższa niż 10% w stosunku wynagrodzenia brutto określonego w ofercie Wykonawcy.
8. Wprowadzenie powyższych zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę dowodów wraz z oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów mających uzasadnić zmiany wynagrodzenia, o których mowa wyżej. Wykonawca w pisemnym wniosku zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego wyliczenia, z którego będzie wynikać, w jaki sposób i o ile zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających wpłynęły na zmianę kosztów wykonania przedmiotu umowy. Wniosek musi również zawierać uzasadnienie i określenie kwoty, o jaką ma wzrosnąć wynagrodzenie Wykonawcy.
9. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art.455 Ustawy, w szczególności:
a. zmiana nr. rachunku bankowego Wykonawcy,
b. zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
c. zmiana danych teleadresowych.
11. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 10 pkt b i c, nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej.
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2150 szt. w tym 100 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: Telefony komórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.