eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › "Usługa wynajmu kontenerów mieszkalno-biurowych, wynajmu i serwisowania: kontenerów sanitarnych, toalet przenośnych i umywalek wolnostojących"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa wynajmu kontenerów mieszkalno-biurowych, wynajmu i serwisowania: kontenerów sanitarnych, toalet przenośnych i umywalek wolnostojących”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa wynajmu kontenerów mieszkalno-biurowych, wynajmu i serwisowania: kontenerów sanitarnych, toalet przenośnych i umywalek wolnostojących”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc2034c-367b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042735/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa wynajmu i serwisowania kontenerów, toalet, umywalek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346831

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22WOG–ZP.2712.33.2023/T/132/2600/U/PBN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi wynajmu kontenerów mieszkalno-biurowych, usługi wynajmu i serwisowania: kontenerów sanitarnych, toalet przenośnych i umywalek dwustanowiskowych wolnostojących, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2. Usługa obejmuje dostarczenie, rozładunek, ustawienie oraz demontaż wraz z odbiorem po zakończeniu realizacji umowy.
3. Wszystkie media (woda, energia elektryczna, odprowadzenie ścieków) potrzebne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca.
4. Podłączenia i odłączenia od napięcia kontenerów dokonuje Wykonawca. Prace związane z podłączeniem i odłączeniem przedmiotowych kontenerów oraz obsługa agregatów prądotwórczych podstawionych przez Wykonawcę będą realizowane przez wykwalikowanych pracowników Wykonawcy z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi na stanowisku eksploatacji ,,E’’ do 1 kV z możliwością obsługi agregatów prądotwórczych o mocy do 50 kw i wykonywaniem pomiarów elektrycznych niezbędnych do realizacji zadania zgodnie z ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późn. zmianami.
5. Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest m. Lipowiec (powiat szczycieński) oraz m. Wielbark (powiat szczycieński) - Drogowy Odcinek Lotniskowy.
6. Serwisowanie kontenerów sanitarnych, toalet przenośnych oraz umywalek dwustanowiskowych wolnostojących odbywać się będzie zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354834,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767789,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354834,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180042784

7.3.3) Ulica: PŁOCHOCIŃSKA nr 29

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zlecenie nie przekroczy 10% wartości zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354834,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-18 do 2023-10-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.