eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn: "Budowa pumptracka do jazdy na rowerach, deskorolkach i rolkach"...



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn: „Budowa pumptracka do jazdy na rowerach, deskorolkach i rolkach”...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201

1.5.8.) Numer faksu: 0818277200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn: „Budowa pumptracka do jazdy na rowerach, deskorolkach i rolkach”...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ea7047-2a95-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010583/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Opolu Lubelskim - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330947/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9739,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. W zakres zamówienia objętego nadzorem wchodzi między innymi:
a) Budowa trasy do terenowej jazdy rowerowej, tzw „pumptrack” o powierzchni toru do jazdy ok. 697 m2 zgodnie z projektem;
b) Niwelacja terenu, boczne muldy i zakręty winny być oskarpowane, obsiane i obsadzone roślinami i wtopione w płaszczyznę terenu;
c) wbudowanie rury przyłącza wodociągowego na odcinku 65 mb (przewód wodociągowy PE RC SDR11 dn40) przebiegającego pod planowanym do wykonania pumptrackiem.
4. Usługa nadzoru inwestorskiego związana z realizacją zadania, które obejmuje swym zakresem szczegółowy zakres zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4. Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić następujący zespół osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane zgodnie z opisem poniżej:

Wykonawca zapewnia realizację usługi kompleksowego nadzoru we wszystkich branżach, tj. zespół posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach:

a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (koordynator);
c) osoba posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37 ust b ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami .
5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Doradztwo techniczne na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej;
2) Weryfikacja dokumentacji projektowej wielobranżowej tj. projektów budowlanych, wykonawczych w branżach: sanitarnej i drogowej, wraz z jego sprawdzeniem pod katem zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym dla przedmiotowej inwestycji ;
3) Weryfikacja kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych;

7. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
8. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim będą prowadzone na podstawie decyzji LWKZ w Lublinie nr IN.5142.644.1.2021 z dnia 23.12.2021 r. oraz na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 480/2021 Znak: AB.6740.5.153.2021 z dnia 28.12.2021 r.
9. Jeżeli w SWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ wraz z załącznikami.
11. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. Zamówienie publiczne nie zostało podzielone na części ze względów ekonomicznych oraz technicznych. Zakres zamówienia dotyczy nadzorowania robót budowlanych na terenie tej samej miejscowości, w bardzo bliskiej odległości co spowoduje ograniczenie i rozłożenie kosztów realizacji usługi tj. kosztów dojazdu zespołu inspektorów nadzoru.
13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
14. Usługa winna być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 2351 ) normami, warunkami technicznymi i wiedzą budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru.
15. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są już mu znane na tym etapie) firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 stosuje się odpowiednio.
16. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań dotyczących zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przewidział w SWZ otwarcie złożonych ofert na dzień 19.09.2022 r. godz. 10:30. Podczas procedury otwarcia ofert okazało się, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na braku możliwości odszyfrowania złożonych w postępowaniu ofert z uwagi na trwałą, techniczną niemożliwość wykorzystania przez Zamawiającego klucza prywatnego (niezbędnego w procesie odszyfrowania ofert). Wygenerowany dla niniejszego postępowania klucz prywatny (certyfikat) uległ uszkodzeniu podczas procedury generowania i zapisu, co uniemożliwiło użycie pliku w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym dalsze prowadzenie postępowania pn: „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa pumptracka do jazdy na rowerach, deskorolkach i rolkach” realizowanego w ramach zadania Rewitalizacja Parku Miejskiego w Opolu Lubelskim – etap II” jest nieuzasadnione.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.