eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Celestynowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” w Celestynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” w Celestynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a7e4b33-3054-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040823/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” w Celestynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrodzenia kompleksu boisk „Orlik 2012”
w Celestynowie polegająca na:
1) Demontażu starego ogrodzenia z siatki polipropylenowej okalającego i dzielącego kompleks boisk Orlik 2012;
2) Montażu ogrodzenia panelowego typu 2D o wysokości 4 m i wymiarach pojedynczego panelu ogrodzeniowego 2030 mm x 2500 mm, koloru zielonego
o średnicy drutu fi 8/6/8 wraz z 3 furtkami wyjściowymi panelowymi 2D – kolor zielony;
3) Instalacji piłkochwytu za bramkami o wysokości słupów 7 m o profilu 80 mm x 80 mm, grubość ścianki 2 mm, 2 zastrzałów, siatki polietylenowa o wymiarach 6 m x 20 m (120 m²) o grubości 4 mm koloru zielonego, wielkość oczka 10 cm x 10 cm wraz z linką stalową ocynkowaną o grubości 3 mm i długości 100 m, śruby rzymskie M8 – 4 sztuki.
w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boiska ORLIK 2012” w Celestynowie”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z rozdziałem V SWZ Wykonawca powinien spełniać warunki w zakresie:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
b) zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji ogrodzenia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Zamawiający wezwał Wykonawcę w dniu 21.08.2023 r. do złożenia dokumentów wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W odpowiedzi na powyższe wezwanie Wykonawca przedstawił wykaz robót, jednakże nie dołączył wymaganych dokumentów informujących, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca przedstawił także dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, którego okres ubezpieczenia nie wskazuje na spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
W następstwie Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę w dniu 31.08.2023 r. do złożenia uzupełnienia dokumentów.
W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przedstawił wykaz robót wraz z referencjami oraz dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Wykaz robót zawierał 2 roboty budowlane polegające na modernizacji ogrodzenia o wartości 40.000,00 zł oraz 66.196,00 zł. Ze względu na brak możliwości sumowania wartości prac, nie został spełniony warunek udziału w postepowaniu. Jedocześnie Wykonawca przedstawił także dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, którego okres ubezpieczenia nie wskazuje na spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła 1 oferta, która została odrzucona z postępowania, dlatego Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.