eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk z siedzibą w Gdańsku przez okres 24 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba9b759e-426e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119413/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Usługa utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania należącego do WS PB w odpowiednim stanie funkcjonalnym (2023-2024)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Współpracy Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020 oraz Program Współpracy Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.26.2023.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, posiadanego przez Wspólny Sekretariat Południowy Bałtyk (dalej WS PB)
z siedzibą przy Placu Porozumienia Gdańskiego 1, 80-864 Gdańsk (lok.121) w należytym stanie funkcjonalnym przez okres 24 miesięcy. Zakres obowiązków usług teleinformatycznych (wliczanych w koszt ryczałtu): 1. Obligatoryjnie wizyta informatyka przynajmniej 2 razy w miesiącu w wymiarze nie mniejszym niż 3 godziny w siedzibie biura w Gdańsku w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym. 2.Wizyty z dojazdem wymienione w ramach obligatoryjnych wizyt są wliczone w miesięczny ryczałt przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie. 3. Możliwość skrócenia czasu wizyty informatyka po uzgodnieniu z Zamawiającym (z Kierownikiem Wspólnego Sekretariatu Programu lub osobą przez niego wyznaczoną) przenosząc niewykorzystane godziny na kolejne wizyty w przypadku np. awarii. 4. Konsultacje telefoniczne (Help Desk) w godzinach pracy biura, tj. od 08:15 do 16:15 w każdy dzień roboczy. 5. Zapewnienie niezawodności działania systemu operacyjnego i oprogramowania zainstalowanego na poszczególnych komputerach. 6. Zapewnienie niezawodności pracy maszyn wirtualnych zwłaszcza, kontrolera Active Directory, serwera drukarek i plików. 7. Monitorowanie stanu zasilnia UPS i prawidłowego reagowania urządzeń i systemów podłączonych do UPS na zmiany stanu zasilania. 8. Bieżącego wdrażania poprawek udostępnianych i zalecanych przez producentów zainstalowanego oprogramowania. 9. Utrzymanie bieżącej „higieny” softwarowej komputerów – audyt legalności oprogramowania, testy na obecność szkodliwego oprogramowania (wirusy, spyware, malware itp.), usuwanie plików tymczasowych. 10. Nadzór nad niezawodnością pracy lokalnej sieci komputerowej z dostępem do Internetu, w przypadku awarii niezależnych od Wykonawcy ścisła współpraca z odpowiedzialnymi służbami (administrator sieci strukturalnej w siedzibie zleceniodawcy, ISP itp.). 11. Zapewnienie bezpieczeństwa sieci lokalnej przed nieautoryzowanym dostępem do poszczególnych komputerów i urządzeń sieciowych w sieci LAN z zewnątrz i wewnątrz poprzez zastosowanie odpowiednich środków na poziomie programowania, np. Firewall, IPS/IDS, czy wyłącznie prostego udostępniania plików, jeśli sieć LAN jest współdzielona z innymi podmiotami lub urządzenia sieciowe nie znajdują się w pomieszczeniach na wyłączny użytek Zamawiającego, 12. Nadawanie użytkownikom minimalnego poziomu uprawnień systemowych na poszczególnych komputerach, niezbędnego do wykonywania przez nich obowiązków służbowych. 13. Tworzenie codziennie kopii zapasowych danych, kontrola procesu ich tworzenia i utrzymywania na nośnikach zewnętrznych, na urządzenie sieciowe NAS, zdalny backup zgodny z zaleceniami Zamawiającego. 14. Diagnozowanie usterek sprzętowych – np. uszkodzenia zasilacza komputera. 15. Zgłaszanie awarii sprzętu Zamawiającemu, ewentualnie na zewnątrz podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, np. do serwisu producenta. 16. Prowadzenie dokumentacji technicznej zawierające informacje o stanie obecnym i wprowadzanych zmianach tak aby można było odtworzyć wszystkie systemy teleinformatyczne na podstawie dokumentacji technicznej. 17. Bieżące aktualizowanie bazy danych z loginami i hasłami oraz innymi kluczowymi informacjami do zarządzania każdym elementem sieci oraz serwerami i udostępnienie tych danych w sposób ustalony z Zamawiającym z wykorzystaniem „cyfrowego sejfu”. Aktualizacja musi nastąpić do 2 dni roboczych po wprowadzonej zmianie. 18. Udział w pracach wdrożeniowych i modernizacyjnych dotyczących infrastruktury IT w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku np. wymiana urządzeń sieciowych, serwerowych, telefonii VoIP, oprogramowania DLP, antywirusowego i innych wskazanych przez Zamawiającego. 19. Wykonywanie zaleceń związanych z realizacją przyjętych procedur i instrukcji oraz współpraca z Administratorem IT oraz Inspektorem Ochrony Danych. 20. Wykonywanie zaleceń związanych z realizacją przyjętych procedur i instrukcji oraz współpraca z Koordynatorem Systemu (Koordynatorem Bezpieczeństwa) oraz Koordynatorem Bezpieczeństwa IT. 21. Prowadzenie rejestru zgłoszeń IT w systemie teleinformatycznym udostępnionym przez Zamawiającego lub innego rozwiązania uzgodnionego z Zamawiającym. 22. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oraz podmiotom upoważnionym przez Zamawiającego na przeprowadzenie audytów i będzie w nich w razie konieczności czynnie uczestniczył oraz udzielał wszelkich niezbędnych informacji w zakresie teleinformatyki wynikającej z umowy. 23. Pomoc techniczna dla użytkowników, w tym pomoc zdalna (zdalny pulpit) i telefoniczna nieograniczona czasowo i ilościowo. 24. Instalacja darmowych udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek do systemu Windows oraz innego używanego oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych. 25. Dostosowanie oprogramowania do potrzeb Zamawiającego poprzez proponowanie uzupełniających zakupów w tym zakresie, np. aktualizacja oprogramowania antywirusowego i wskazanie konieczności przedłużenia licencji na kolejny okres. 26. Doradztwo w zakresie doboru sprzętu. 27. Wsparcie techniczne dla urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet, itp. 28. Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz sporządzanie protokołów/raportów wykonanych prac zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 29. Współpraca z Wydziałem Administracji Centrum Projektów Europejskich w zakresie zarządzania, nadzorowania oraz audytu wszystkich urządzeń zlokalizowanych w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu. 30. Wszelkie czynności oraz zakupy nieujęte w zakresie obowiązków, wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 31. Wszystkie kwestie techniczne oraz konfiguracyjne nie opisane w umowie będą realizowane z Zamawiającym i na jego polecenie przez Wykonawcę w terminach ustalonych w umowie. II Zakres obowiązków usług teleinformatycznych nie objętych ryczałtem (opcja): Zamawiający przewiduje maksymalnie 100 roboczogodzin na prace nieobjęte wynagrodzeniem miesięcznym (ryczałtem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości maksymalnego limitu roboczogodzin. Stawka za każdą rozpoczętą godzinę pracy informatyka naliczana jest zgodnie z ofertą. W ramach prac nieobjętych wynagrodzeniem miesięcznym przewiduje się: a) możliwość wezwania informatyka w godzinach pracy biura tj. 8:15 do 16:15 w każdy dzień roboczy. b) uzgodnione w formie korespondencji elektronicznej i/lub telefonicznej z Kierownikiem Wspólnego Sekretariatu Programu (lub osobą przez niego wyznaczoną) usług w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku ponad obligatoryjny wymiar godzinowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania ze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198768 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198768 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.