eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367557209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poturzyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-854

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48(81)7415992

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sp16.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://g16-lublin.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c4534d1-0eb0-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4534d1-0eb0-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115703/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KOS.261.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16. Im. Fryderyka Chopina w Lublinie,
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przygotowanie, dostarczenie i podanie poniższych posiłków:
a) zupa: gramatura nie mniej niż 350 ml,
b) drugie danie: gramatura nie mniej niż 350 gram, tj. danie mięsne – 100 gram, dodatek skrobiowy – 150 gram, surówka – 100-150 gram.
c) deser: np. kompot, napoje owocowe lub warzywne o poj. 200 ml.

Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie: 05.09.2023 – 20.06.2024 r. będzie wynosić 145 600,00 sztuk. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym dniu wyniesie 800. Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów.

3. Szczegółowy zakres usług (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca świadczący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę najmu pomieszczeń kuchennych (ekspedycji i byłego pomieszczenia kuchni głównej) oraz jadalni na warunkach określonych w Załączniku nr 2a do SWZ. Miesięczny koszt najmu jaki Wykonawca będzie zobligowany płacić Zamawiającemu będzie wynosił – 1800,00 zł brutto. Umowa będzie obowiązywała przez okres realizacji zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1129856 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1876784 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1320592 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUDEKO S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010252178

7.3.3) Ulica: Spokojna 4

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1320592 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-05 do 2023-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.