Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przetarg powtórzony - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z odwozem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100
1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f818eddd-2d2f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przetarg powtórzony - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z odwozem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f818eddd-2d2f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033109/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z odwozem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.19.2023.IP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Dowóz uczniów do Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Jadownikach MokrychCodzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (17 dzieci)
1. Mokrzyska, ul. Trakt Królewski
2. Mokrzyska, ul. Wiślana,
3. Mokrzyska, ul. Dobrego Pasterza
4. Mokrzyska, ul. Wielgoszówka
5. Bucze, ul. Floriana
6. Jadowniki, ul. Małopolska
7. Brzesko ul. Starowiejska 6, DPS
8. Brzesko, ul. Mickiewicza
9. Brzesko, ul. Starowiejska 6, DPS
10. Brzesko, ul. Okocimska
11. Brzesko, ul. Starowiejska 6 DPS
12. Brzesko, ul Starowiejska 6,DPS
13. Brzesko, ul Starowiejska 6,DPS
14. Brzesko, Starowiejska 6, DPS
15. Brzesko, ul. Wakacyjna
16. Jasień, ul. Floriańska
17. Brzesko ul. Starowiejska 6 DPS
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 55 km ( dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)
Kurs poranny realizowany tak, aby dotrzeć na zajęcia na godzinę ok 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-15:00
Pojazd musi być dostosowany do zabrania, co najmniej 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich tj. powinien być wyposażony w szyny do mocowania wózków, rampę lub windę umożliwiające wjazd i wyjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu i z samochodu oraz pasy do mocowania wózków zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo-barkowe, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie/szyny itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodeka Szkolno-Wychowawczego DwudniakiCodzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (7 dzieci)
1. Brzesko, ul. Partyzantów
2. Bucze, ul. Lipowa
3. Brzesko, Wakacyjna
4. Brzesko ul. Osiedlowa
5. Brzesko ul. Odrodzenia
6. Brzesko ul.Wiejska
7. Brzesko ul. Browarna
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 60 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)
Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-15:000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodeka Szkolno-Wychowawczego ul. Romanowicza 9 oraz Niepublicznej Szkoły Branżowej I stopnia Specjalna ul. Okrężna 4a – TarnówDojazd do internatu ul. Romanowicza 9 w poniedziałek i piątek (3 dzieci)
1. Brzesko, ul Cegielniana - INTERNAT ul. Romanowicza 9
2. Brzesko, ul Cegielniana - INTERNAT ul. Romanowicza 9
3. Brzesko, ul Cegielniana - INTERNAT ul. Romanowicza 9
Kurs do internatu w poniedziałek na godz. 8:00 może być realizowany wraz z kursem codziennym a kurs powrotny z internatu z kursem codziennym powrotnym
Codzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości (4 dzieci)
1. Jadowniki ul. Małopolska, - Tarnów, ul. Romanowicza 9
2. Jadowniki, ul. Witosa- ul. Romanowicza 9
3. Jadowniki, ul. Staropolska - ul. Okrężna 4A Tarnów
4. Brzesko, ul. J. Piłsudskieg - ul. Okrężna 4
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 53 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)
Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony z Ośrodkiem ok. godz.14:00-16:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 83333,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dowóz uczniów do Zespółu Szkolno-Przedszkolnego w Brzesku, Przedszkola Specjalnego w Brzesku i Przedszkola Nr 10 w BrzeskuCodzienny dowóz i odwóz dzieci z następujących miejscowości: (5 dzieci)
1. Jadowniki, ul. Św. Prokopa do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku,
2. Jasień, ul. Zielna do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku
3.Dom Dziecka w Jasieniu do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Brzesku,
4. ul. Cegielniana, Brzesko do Przedszkola Specjalnego w Brzesku ul. Zamknieta 1.
5. ul. Zielna, Jasień do Przedszkole nr 10 w Brzesku
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 22 km (dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi)
Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 8:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony ze Szkołą ok. 14:00-16:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 41666,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dowóz ucznia z Sterkowca do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w ZłotejDowóz indywidualny codzienny dziecko nie może być dowożone w grupie (niekontrolowane napady złości, agresji)
1. Sterkowiec ul. Tarnowska
Łączna szacunkowa liczba kilometrów w jedną stronę 22 km
Kurs poranny na zajęcia na godzinę ok. 9:00
Kurs powrotny po zajęciach uzgodniony ze Szkołą ok. 12:00-14:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 25925,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Usługowa ,,FTU' Magdalena Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120156166
7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowo Usługowa " F.T.U. " Magdalena Jakubas
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowo Usługowa " F.T.U. " Magdalena Jakubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133734,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Usługowa ,,FTU' Magdalena Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120156166
7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowo Usługowa " F.T.U. " Magdalena Jakubas
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowo Usługowa " F.T.U. " Magdalena Jakubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130014,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo - Usługowa ,,FTU' Magdalena Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120156166
7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Transportowo Usługowa " F.T.U. " Magdalena Jakubas
jakie przetargi wygrała firma
Firma Transportowo Usługowa " F.T.U. " Magdalena Jakubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30280,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30280,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BABICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850031442
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 11A
7.3.4) Miejscowość: Brzesko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-800
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30280,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31099,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31099,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ BABICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850031442
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 11A
7.3.4) Miejscowość: Brzesko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-800
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31099,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- "Wykonanie projektu budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów - Bielcza - Wola Dębińska w Borzęcinie Dolnym."
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych dla Sołectw Gminy Brzesko.
- Wykonanie dokumentacji projektowej utworzenia Pracowni Bronchoskopii w Budynku D SP ZOZ w Brzesku
- Kompleksowa modernizacja Krytej pływalni BOSIR zlokalizowanej przy ul. Wiejskiej 12 w Brzesku
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Wynajem ambulansów typu C
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.