Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach Gminy Pszczółki – Urząd Gminy w Pszczółkach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 18
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bc7a5c8d-fde7-4ac9-a08d-e2e938c4296d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach Gminy Pszczółki – Urząd Gminy w Pszczółkach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be91e072-3fcd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039259/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach Gminy Pszczółki - Urząd Gminy w Pszczółkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.20.2022.EK/AWOZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji dotyczącej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,80 kW na terenie obiektu Urzędu Gminy Pszczółki, na działce nr 337/4.
Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych wskazany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zamieszczone na stronie internetowej postępowania dotyczącego wykonania robót budowlanych https://miniportal.uzp.gov.pl/ Postepowania/105e3f87-3a7e-4ba7-8053-ea6fe66d77e9, w skład której wchodzi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.
5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje:
5.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu oraz stosowania w budownictwie,
5.3. uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych wszelkich propozycji zmian do projektu i wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgadnianie z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego,
5.4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót
lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
5.5. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną,
5.6. kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót budowlanych,
5.7. sprawdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych rozliczenia rzeczowo-finansowego robót,
5.8. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach,
5.9. egzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych i przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej,
5.10. wykonywanie wszelkich innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz z umowy z wykonawcą robót budowlanych,
5.11. udział w radach budowy,
5.12. Zamawiający wymaga obecności wykonawcy na budowie w częstotliwości, która zapewni należyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. Obecność na budowie powinna być potwierdzona wpisem
w dzienniku budowy, podpisem na liście obecności podczas rady budowy, podpisem na protokole potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego lub potwierdzona przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.