eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 40 w kompleksie 7783 oraz w budynku nr 27 w kompleksie 7788 w Świętoszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 40 w kompleksie 7783 oraz w budynku nr 27 w kompleksie 7788 w Świętoszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/43wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 40 w kompleksie 7783 oraz w budynku nr 27 w kompleksie 7788 w Świętoszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c591f834-1bf1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60/26/PN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Roboty instalacyjne:
1. Demontaż urządzeń sanitarnych – umywalki, brodziki, miski ustępowe, pisuary, baterie umywalkowe i natryskowe,
2. Demontaż rurociągów stalowych,
3. Demontaż zaworów,
4. Montaż rurociągów z tworzyw sztucznych – rury wielowarstwowe PE-RT/Al./PE-RT,
5. Montaż urządzeń sanitarnych – umywalki, brodziki, miski ustępowe, pisuary, baterie umywalkowe i natryskowe, wymiana drzwi do natrysku.
II. Roboty budowlane:
1. Demontaż ościeżnic i drzwi drewnianych,
2. Rozebranie okładzin ściennych,
3. Rozebranie ścianek z cegieł,
4. Zeskrobanie i zmycie starej farby,
5. Uzupełnienie ścianek z cegieł,
6. Przygotowanie powierzchni ściennych i podłogowych pod okładziny,
7. Uszczelnienie ścian płynną folią uszczelniającą,
8. Gładzie gipsowe na ścianach,
9. Gruntowanie ścian pod malowanie
10. Okładziny ścienne i podłogowe,
11. Malowanie ścian,
12. Montaż drzwi wraz z ościeżnicami,
13. Montaż sufitów podwieszanych,
14. Montaż narożników PCV,
15. Uzupełnienie tynku mozaikowego,
16. Wymiana parapetów zaokiennych
17. Wymiana klamek okiennych,
18. Malowanie rur centralnego ogrzewania,
19. Wymiana kratek wentylacyjnych.
III. Roboty elektryczne:
1. Demontaż opraw oświetleniowych,
2. Montaż plafonów LED w pomieszczeniach sanitarnych,
3. Montaż opraw świetlówkowych rastrowych,
4. Montaż opraw w sufitach podwieszanych,
5. Wymiana gniazd,
6. Wymiana wyłączników,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1588851,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I piętro:
1. Wymiana okładzin ściennych i podłogowych wraz z warstwą izolacyjną
w rejonie kabin natryskowych
2. Demontaż brodzików wraz z odpływem
3. Wykonanie progów z cegły w kabinach natryskowych
4. Wykonanie odwodnień liniowych prysznicowych
5. Wymiana wanienki do mycia nóg wraz z baterią
6. Wymiana baterii prysznicowych
7. Odgrzybienie ścian i sufitu, malowanie
8. Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniu
Parter:
1. Wymiana zniszczonej obudowy kanałów wentylacyjnych z płyt gipsowo kartonowych
2. Odgrzybienie ścian i sufitu, malowanie
3. Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniu, wymiana anemostatów kołowych
w obudowie kanałów wentylacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 42984,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2089882,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2089882,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2089882,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Domex Dariusz Rudak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241340185

7.3.4) Miejscowość: Szprotawa

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2089882,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym w SWZ i ogłoszeniu nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.