eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleszów › Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z budową instalacji c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Goleszowie przy ul. Grabowej 11 "



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z budową instalacji c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Goleszowie przy ul. Grabowej 11 „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.goleszow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z budową instalacji c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Goleszowie przy ul. Grabowej 11 „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b890e48d-d81c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Cisownicy przy ul. Cisowej i ul. Grabowej w Goleszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Cisownicy przy ul. Cisowej i w Goleszowie przy ul. Grabowej - etap II

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie indywidualnych źródeł ciepła wraz z budową instalacji c.o. w lokalach mieszkalnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Goleszowie przy ul. Grabowej 11 w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków komunal-nych w Cisownicy przy ul. Cisowej i w Goleszowie przy ul. Grabowej” – etap II w systemie projektuj-buduj. Wykaz lokali mieszkalnych (17 sztuk) i szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w programie funk-cjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Podstawowy zakres prac:
 opracowanie projektów centralnego ogrzewania w 14 lokalach mieszkalnych,
 wykonanie zaprojektowanych instalacji centralnego ogrzewania w wyznaczonych 14 lokalach,
 wykonanie instalacji gazowej zgodnie z projektem rozbudowy instalacji gazowej dołączonym do ni-niejszej SWZ (załącznik nr 9),
 zabudowa kotłów gazowych CO/CWU z zamkniętą komorą spalania 19kW w ilości 14 sztuk,
 zabudowa wkładów kominowych ze stali kwasoodpornej do kotłów z zamkniętą komorą spalania spełniających normę PN-EN 14989-2,
 podłączenie istniejących 11 sztuk kuchenek gazowych do instalacji gazowej (do tej pory zasilanych gazem z butli gazowych) wraz z wymianą dysz,
 demontaż istniejących piecy kaflowych pokojowych w ilości 19 sztuk,
 demontaż istniejących trzonów kuchennych kaflowych w ilości 11 sztuk,
 utylizacja gruzu po wyburzeniu pieców,
 zlecenie opinii kominiarskich przed przystąpieniem do robót oraz opinii stwierdzających prawidłowość wykonania podłączenia kotłów wraz z poniesieniem niezbędnych opłat z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423065,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423065,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395

7.3.3) Ulica: Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423065,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.