Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku A Szkoły Podstawowej oraz budynku Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piława Górna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 69
1.5.2.) Miejscowość: Piława Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-240
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pilawagorna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilawagorna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku A Szkoły Podstawowej oraz budynku Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd9036e-f214-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009830/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku A Szkoły Podstawowej oraz budynku Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych na terenie gmin: Bielawa, Pieszyce oraz Piława Górna” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 nr RPDS.12.02.00-02-0046/21, Działanie nr 12.2 Inwestycje przyczyniające się do ograniczania niskiej emisji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3395611,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Termomodernizacja budynku A Szkoły Podstawowej w Piławie Górnej1. Przedmiot zamówienia dla Części 1 obejmuje w szczególności:
1) Termomodernizację istniejącego budynku A Szkoły Podstawowej im. K.K. Baczyńskiego w Piławie Górnej przy ul. Tadeusza Kościuszki 1, polegającą na dociepleniu ścian elewacyjnych, piwnicznych i stropodachu, wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie opaski wokół budynku oraz technologii kotłowni.
2) W ramach realizacji zadania wykonanie wszelkich robót budowlanych, prac, dostaw, montaży zgodnie z dokumentacją projektową, zgodnie z SWZ, zgodnie z obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zgodnie z celem jakiemu przedmiot Zamówienia ma służyć.
3) Wykonanie wszelkich wymaganych pomiarów i odbiorów wykonanych instalacji.
4) Przeszkolenie wskazanych pracowników szkoły w obsłudze nowo zamontowanych urządzeń.
5) Wykonanie usprawnień dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności:
a) Oznakowanie piktogramami wizualnymi i alfabetem Braille’a pomieszczeń w budynku.
b) Dostawa schodołazu kroczącego krzesełkowego dla osób niepełnosprawnych.
2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłasza zakończenia robót oraz uzyskanie zgody na użytkowanie przedmiotu Zamówienia jeżeli taka zgoda jest wymagana.
3. Celem zadania stanowiącego przedmiot Zamówienia jest w szczególności osiągnięcie efektu ekologicznego termomodernizacji budynku A Szkoły podstawowej w Piławie Górnej poprzez redukcję emisji zanieczyszczeń oraz osiągnięcie efektu ekonomicznego poprzez zmniejszenie zużycia energii.
4. Dokumentacja projektowa jest nieodłączną częścią SWZ i stanowi załącznik nr 1.1do SWZ
5. Dołączone przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty!
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45000000-7 Roboty budowlane
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331111-0 Instalowanie urządzeń grzewczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2127727,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej1. Przedmiot zamówienia dla Części 2 obejmuje:
1) Termomodernizację istniejącego budynku Przedszkola Publicznego „Tęczowa Kraina” w Piławie Górnej przy ul. Adama Mickiewicza 5, polegającą na dociepleniu ścian elewacyjnych, piwnicznych i stropodachu, wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji instalacji c.o. oraz c.w.u., montażu paneli fotowoltaicznych w budynku Przedszkola Publicznego.
2) W ramach realizacji zadania wykonanie wszelkich robót budowlanych, prac, dostaw, montaży zgodnie z dokumentacją projektową, zgodnie z SWZ, zgodnie z obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zgodnie z celem jakiemu przedmiot Zamówienia ma służyć.
3) Wykonanie wszelkich wymaganych pomiarów i odbiorów wykonanych instalacji.
4) Przeszkolenie wskazanych pracowników przedszkola w obsłudze nowo zamontowanych urządzeń.
5) Wykonanie usprawnień dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności:
b) Oznakowanie piktogramami wizualnymi i alfabetem Braille’a pomieszczeń w budynku.
c) Dostawa schodołazu kroczącego krzesełkowego dla osób niepełnosprawnych.
2. Celem zadania stanowiącego przedmiot Zamówienia jest w szczególności osiągnięcie efektu ekologicznego termomodernizacji budynku Przedszkola w Piławie Górnej poprzez redukcję emisji zanieczyszczeń oraz osiągnięcie efektu ekonomicznego poprzez zmniejszenie zużycia energii.
3. Dokumentacja projektowa jest nieodłączną częścią SWZ i stanowi załącznik nr 2.1. do SWZ.
4. Dołączone przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty!
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45000000-7 Roboty budowlane
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331111-0 Instalowanie urządzeń grzewczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1267883,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3080000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3098001,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3080000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Turpis Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8943054404
7.3.3) Ulica: Racławicka 15/19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane
Instalacja sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3080000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1720032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1775000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1720032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Megant Małgorzata Łubian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5992964783
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 50/13
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, roboty instalacyjne co. cwu, nstalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA ŁUBIAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MEGANT"
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA ŁUBIAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MEGANT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1720032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PIŁAWA GÓRNA
więcej: przetargi PIŁAWA GÓRNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.