eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Bysławek



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
w miejscowości Bysławek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
w miejscowości Bysławek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e26d6fc-2915-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012221/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Bysławek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327187/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej
i kanalizacyjnej w miejscowości Bysławek na działkach o nr ewid. 255/2, 256/13, 281/8, 254/19, 251/30, 251/12, 251/51 i 254/14.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) rozbudowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej:
- sieć kanalizacji sanitarnej projektowana jest z rur PVC-U 200x5,9 mm.
Odcinek – S-1 do ST-1 – wymiana rur dn160 na rury PVC-U 200x5,9mm
SN8 L=55,10 m
Odcinek – ST-1 do ST-3 – rurociąg PVC-U200X5,9mm SN8 L=95,50 m
Odcinek – ST-2 do ST-4 – rurociąg PVC-U200X5,9mm SN8 L=50,40 m
Odcinek – S-2 do ST-9 – rurociąg PVC-U200X5,9mm SN8 L=229,20 m
Studnia S-1 i S-2 – wymiana studzienki PVC na studnię betonową dn1200
- budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø1200 mm– 2 szt.
- budowę studzienek kanalizacyjnych PVC Ø425mm- 9 szt.

2) rozbudowę sieci wodociągowej:
- sieć wodociągową projektuje się od istniejącej sieci oznaczonej jako P1 do HP1.
PVC-U90x4,3mm PN10 L=91,80m
Od istniejącej sieci wodociągowej oznaczonej P7 do HP5 PVC-U90x4,3mm L=84,40m
Od proj. sieci wodociągowej oznaczonej P2 do HP2 PVC-U90x4,3mm L=54,30 m
Połączenie – od istniejącej sieci wodociągowej PVC110 od węzła oznaczonego P10 do projektowanej sieci wodociągowej oznaczonego węzłem P3 projektuje się sieć wodociągową – PVC-U90x4,3mm PN10 L=170,00 m.
- budowa hydrantów naziemnych żeliwnych – 6 szt.
- budowa zasuw – 4 szt.

UWAGA!
W STWiOR, przedmiarach robót oraz Opinii geotechnicznej stanowiących załączniki do SWZ błędnie podano realizację inwestycji na dz. nr 251/39 w Bysławku, prawidłowy numer to 251/51.
5. Zaliczka, harmonogram robót i warunki płatności:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 2% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Dokładna kwota zaliczki będzie wyliczona na podstawie złożonej oferty.
3) Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić
i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
4) Zamawiający przewiduje płatność końcową. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia.
5) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji
w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia i dokonania odbioru robót przez Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodny z powyższymi terminami realizacji i płatnościami oraz zakresem robót zgodnym z tabelą elementów scalonych i wartościami zgodnymi
z kosztorysem ofertowym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy uzgodniony wcześniej z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy robót, który za zgodą Stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy i stanowić będzie załącznik do umowy.

6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45 23 13 00 - 8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 i 8.1 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 10 i 10.1 do SWZ.
8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy,
c) ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego na czas budowy – jeśli dotyczy,
d) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
e) zapewnienia i przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
f) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
g) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
h) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy (jeśli dotyczy),
i) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
j) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
k) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
l) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
m) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
n) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym m. in. badań wydajności hydrantów ppoż., badań wody pod względem mikrobiologicznym i fizyko-chemicznym,
o) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach,
p) ochrony istniejących sieci, instalacji, obiektów oraz punktów geodezyjnych znajdujących się w zasięgu działania Wykonawcy,
q) ochrony drze, krzewów i roślinności przewidzianej do zachowania,
r) zapewnienia właściwych warunków składowania materiałów budowlanych i ich ochronę,
s) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa
i higieny pracy,
t) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów
i śmieci,
u) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
v) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
w) prowadzenia dzienników budowy,
x) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy,
y) umieszczenia w momencie rozpoczęcia robót budowlanych na terenach objętym inwestycją tablicy informacyjnej o źródle finansowania
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujących zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujących zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, w miejscu i o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
Aktualne wytyczne dotyczące wyglądu tablic informacyjnych dostępne są pod adresem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610
9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi
w trakcie realizacji umowy.
10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
11. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
12. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.
13. Zamówienie objęte jest pozwoleniem na budowę Nr LUB.40.2021 z dnia 29 września 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494738,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJWOS Inżynieria Środowiska Wojciech Synoradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551034115

7.3.3) Ulica: ul. Prochowa 69

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.