eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/667625

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a07c665-3d6d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługi nadzoru inwestorskiego - Smoleńsk 9 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna) Syrokomli 21 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie było przewidziane w postępowaniu BZP-3942-16/2021 i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, gdzie „Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres zamówień, których udzielenie przewiduje Zamawiający obejmie usługi pełnienia nadzoru Inwestorskiego w branżach, jak w zamówieniu podstawowym, tj. konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, co wynika z zakresu przewidywanych do wykonania robót budowlanych związanych z poprawą bezpieczeństwa i likwidacją barier architektonicznych w budynku przy ul. Smoleńsk 9 wpisanym do rejestru zabytków. Przewidziane do nadzorowania będą roboty budowlano - remontowe wewnętrzne, roboty remontowe instalacje sanitarne oraz roboty elektryczne.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ea664720-a6cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-2630-36/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16260,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9” nad zamierzeniem inwestycyjnym objętym postępowaniem pod nazwą: „Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych - Etap II: Wykonanie robót rozbiórkowych, murarskich, izolacyjnych, wykończeniowych, instalacyjnych, wraz z obniżeniem posadzki w części piwnic oficyny budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9”, które będzie realizowane w formule „ zaprojektuj i wybuduj” o numerze referencyjnym BZP-2630-34/2022
3. Świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zapewni przy pomocy Zespołu inspektorów nadzoru w następujących branżach:
1) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego wyznacza się na Koordynatora Zespołu, zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane,
2) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej,
3) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej.
4. Zakres robót budowlanych, które będą objęte nadzorem stanowiącym przedmiot umowy obejmuje roboty rozbiórkowe, murarskie, izolacyjne, wykończeniowe, instalacyjne, wraz z obniżeniem posadzki w części piwnic oficyny budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9, w tym:
1) skucie tynków wewnętrznych ścian i stropów;
2) usunięcie istniejących ścian działowych pomieszczeń wraz istniejącymi warstwami posadzki i instalacjami podposadzkowymi;
3) obniżenie posadzki piwnic i wykonanie płyty „odciążającej” wraz z iniekcją ciśnieniową wypełniającą umożliwiającą doprężenie gruntu w przestrzeni pomiędzy płytą a gruntem rodzimym;
4) wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian zewnętrznych przy pomocy iniekcji kurtynowej oraz ścian wewnętrznych przy pomocy iniekcji odcinającej;
5) termomodernizacji pomieszczeń piwnic przez wykonanie poziomej warstwy ocieplenia posadzki i hydroizolacji wraz z nową posadzką;
6) osuszenie murów nagrzewnicami;
7) odgrzybianie i zabezpieczenie murów przed rozwojem grzybów pleśniowych odpowiednimi środkami ;
8) przedłużenie biegu schodów klatki oraz wykonanie schodów lub pochylni pomiędzy pomieszczeniami o różnym poziomie posadzki;
9) dostosowanie instalacji podposadzkowych do planowanego poziomu zgodnie z przygotowanym do tego celu projektem instalacji;
10) dostosowanie wielkości otworów komunikacyjnych do poziomów posadzki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK ELEKTROINSTALACJE Dariusz Zaprzała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632049977

7.3.3) Ulica: ul. Kozienicka 48

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-397

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.