eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Adaptacja lokalu MOPS w Olsztynie przy ul Lanca 4/1 na pomieszczenia biurowe (postępowanie II)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja lokalu MOPS w Olsztynie przy ul Lanca 4/1 na pomieszczenia biurowe (postępowanie II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja lokalu MOPS w Olsztynie przy ul Lanca 4/1 na pomieszczenia biurowe (postępowanie II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f0a8fbe-2176-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041522/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Adaptacja lokalu MOPS przy ul. Lanca 4/1 na pomieszczenia biurowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 575000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie lokalu usługowego na lokal administracyjno – biurowy dla potrzeb MOPS-u w Olsztynie
w istniejącym budynku mieszkalnym z częścią usługową przy ul. Lanca 4 lokal 1 w Olsztynie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2. Budynek jest objęty ochroną konserwatorską, jako zabytek nieruchomy ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa pn.:”Przebudowa
i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na lokal administracyjno – biurowy
la potrzeb MOPS-u w Olsztynie w istniejącym budynku mieszkalnym z częścią usługową
przy ul. Lanca 4 lokal 1” składająca się z :
a) Projektu budowlanego
-Projektu Zagospodarowania Działki
-Projektu architektoniczno-budowlanego
-Opinii, Uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów,
b) Projektu technicznego branży sanitarnej i branży elektrycznej,
c) Przedmiaru robót,
d) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego
na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej,
tj. dokumentacją techniczną oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi
w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi integralną część SWZ.
5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe
i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd, mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia informacji o zastosowaniu rozwiązań równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i załączyć zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych)
i wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji postępowania.
Opis zaproponowanych urządzeń lub materiałów równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży z ofertą informacji o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń, jest zobowiązany zastosować do wykonania przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia zaproponowane w dokumentacji zamówienia.

6.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania,
o których mowa w przywołanym przepisie, zostały ujęte w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót, stanowiących załącznik od SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687483,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane WARCON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000588246

7.3.3) Ulica: ul. Macieja Rataja 19 lok 33

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-203

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.