Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00301110/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego - ul. Dworcowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2401138
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/zapytania_email,132572,ec81a2f7710e73bda82b7637ef611ce3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego - ul. Dworcowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a107f668-11aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056684/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego – ul. Dworcowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Zielone korytarze miejskie – klimatyczne przebudzenie w Koninie” realizowany w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.042.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3765186,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2547254,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - Zielone Podwórko Miejskie - V OsiedleZakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
2) Wykonanie ścieżek z nawierzchni mineralnej przepuszczalnej,
UWAGA! Zgodnie z opinią Koordynatora ds. dostępności, nawierzchnia mineralna, wodoprzepuszczalna powinna być odpowiednio mocno utwardzona, by osoby poruszające się na wózkach, z wózkami, z kulami itp. miały solidne oparcie.
3) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
-wykonanie wszystkich nasadzeń w gruncie,
-nasadzenia w donicach (łącznie 11 donic),
-nasadzenia w gazonach (10 gazonów),
4) System retencji wód opadowych (5 szt.) składający się z:
-niecki retencyjnej I,
-niecki retencyjnej II,
-łapacza wody opadowej – 3 szt.,
5) Montaż elementów małej architektury, w tym:
-ławki z donicą na zieleń – 10 szt.,
-zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.,
-gazony z zielenią pochłaniającą spaliny – 10 szt.,
-kosze do segregacji śmieci – 10 szt., (10 sztuk po 4 pojemniki),
UWAGA!
-Zakres prac nie obejmuje wykonania tablicy informacyjno-edukacyjnej i tablicy Braille’a.
-Załączniki graficzne: 12. detal – gazon z zielenią pochłaniającą spaliny, 13. detal: donica z funkcją redbox, 14. detal - ławka z donicą, 16. detal – kosz do segregacji śmieci, są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem w postępowaniu jest opis techniczny.
-Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 1862020,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - Zielone Podwórko Miejskie - ul. DworcowaZakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
UWAGA! W opisie technicznym i w przedmiarze robót jest pozycja dotycząca demontażu istniejących koszy na śmieci. Zakres prac nie obejmuje demontażu koszy na śmieci.
2) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
-wykonanie wszystkich nasadzeń w gruncie, z wyjątkiem nasadzeń wzdłuż ul. Al. 1 Maja (górna rabata przy parkingu, istniejące krzewy),
-nasadzenia w donicach (łącznie 6 donic),
-nasadzenia przy pergolach,
3) Rozszczelnienie nawierzchni – wykonanie rabat E i F,
UWAGA! Przy wykonywaniu rabat E i F zobowiązuje się Wykonawcę do ustalenia z Zamawiającym ostatecznych kształtów rabat.
4) Wykonanie suchego potoku, w tym wykonanie i ułożenie podestów z desek kompozytowych,
5) Montaż elementów małej architektury, w tym:
-ławki z donicą na zieleń – 5 szt.,
-ławki z pergolą – 3 szt., (wymiana istniejącego siedziska drewnianego i wykonanie pergoli),
-zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt. (ławka z donicą redbox),
-kosze do segregacji śmieci – 3 szt., (3 sztuki po 4 pojemniki),
UWAGA! Elementy małej architektury zlokalizowane przy ul. Al. 1 Maja (tj. zielona donica z funkcją redbox, kosze do segregacji śmieci – 1 szt. i ławka z donicą na zieleń – 1 szt.), należy umiejscowić po drugiej stronie ciągu komunikacyjnego.
UWAGA!
-Zakres prac nie obejmuje wykonania tablicy informacyjno-edukacyjnej, dostosowania dla osób ze specjalnymi potrzebami (płyt integracyjnych) i wykonania nasadzeń wzdłuż ul. Al. 1 Maja (górna rabata przy parkingu, istniejące krzewy).
-Załączniki graficzne: 12. detal: donica z funkcją redbox (ławka z donicą redbox), 13. detal: ławka z donicą na zieleń, są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem w postępowaniu jest opis techniczny.
-Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 685233,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.:
ZADANIE I - zabezpieczona kwota to 481.534,07 zł brutto, najniższa cena spośród złożonych ofert to 764.801,70 zł (brutto).
Zamawiający, po analizie wydatków majątkowych Miasta Konina na 2023 rok stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie środków do wyżej wymienionej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764801,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949461,55 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331731,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729040,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331731,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300898859
7.3.3) Ulica: Pionierów 55
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331731,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.