eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego - V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego - ul. Dworcowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego - ul. Dworcowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2401138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/zapytania_email,132572,ec81a2f7710e73bda82b7637ef611ce3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego - ul. Dworcowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a107f668-11aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056684/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – V Osiedla i Zielonego Podwórka Miejskiego – ul. Dworcowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Zielone korytarze miejskie – klimatyczne przebudzenie w Koninie” realizowany w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.042.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3765186,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2547254,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I - Zielone Podwórko Miejskie - V Osiedle
Zakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
2) Wykonanie ścieżek z nawierzchni mineralnej przepuszczalnej,
UWAGA! Zgodnie z opinią Koordynatora ds. dostępności, nawierzchnia mineralna, wodoprzepuszczalna powinna być odpowiednio mocno utwardzona, by osoby poruszające się na wózkach, z wózkami, z kulami itp. miały solidne oparcie.
3) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
-wykonanie wszystkich nasadzeń w gruncie,
-nasadzenia w donicach (łącznie 11 donic),
-nasadzenia w gazonach (10 gazonów),
4) System retencji wód opadowych (5 szt.) składający się z:
-niecki retencyjnej I,
-niecki retencyjnej II,
-łapacza wody opadowej – 3 szt.,
5) Montaż elementów małej architektury, w tym:
-ławki z donicą na zieleń – 10 szt.,
-zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt.,
-gazony z zielenią pochłaniającą spaliny – 10 szt.,
-kosze do segregacji śmieci – 10 szt., (10 sztuk po 4 pojemniki),
UWAGA!
-Zakres prac nie obejmuje wykonania tablicy informacyjno-edukacyjnej i tablicy Braille’a.
-Załączniki graficzne: 12. detal – gazon z zielenią pochłaniającą spaliny, 13. detal: donica z funkcją redbox, 14. detal - ławka z donicą, 16. detal – kosz do segregacji śmieci, są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem w postępowaniu jest opis techniczny.
-Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 1862020,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II - Zielone Podwórko Miejskie - ul. Dworcowa
Zakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe, przygotowawcze,
UWAGA! W opisie technicznym i w przedmiarze robót jest pozycja dotycząca demontażu istniejących koszy na śmieci. Zakres prac nie obejmuje demontażu koszy na śmieci.
2) Nasadzenia roślinnością zatrzymującą wodę i dającą cień, w tym:
-wykonanie wszystkich nasadzeń w gruncie, z wyjątkiem nasadzeń wzdłuż ul. Al. 1 Maja (górna rabata przy parkingu, istniejące krzewy),
-nasadzenia w donicach (łącznie 6 donic),
-nasadzenia przy pergolach,
3) Rozszczelnienie nawierzchni – wykonanie rabat E i F,
UWAGA! Przy wykonywaniu rabat E i F zobowiązuje się Wykonawcę do ustalenia z Zamawiającym ostatecznych kształtów rabat.
4) Wykonanie suchego potoku, w tym wykonanie i ułożenie podestów z desek kompozytowych,
5) Montaż elementów małej architektury, w tym:
-ławki z donicą na zieleń – 5 szt.,
-ławki z pergolą – 3 szt., (wymiana istniejącego siedziska drewnianego i wykonanie pergoli),
-zielona donica z funkcją redbox – miejska gra edukacyjna – 1 szt. (ławka z donicą redbox),
-kosze do segregacji śmieci – 3 szt., (3 sztuki po 4 pojemniki),
UWAGA! Elementy małej architektury zlokalizowane przy ul. Al. 1 Maja (tj. zielona donica z funkcją redbox, kosze do segregacji śmieci – 1 szt. i ławka z donicą na zieleń – 1 szt.), należy umiejscowić po drugiej stronie ciągu komunikacyjnego.
UWAGA!
-Zakres prac nie obejmuje wykonania tablicy informacyjno-edukacyjnej, dostosowania dla osób ze specjalnymi potrzebami (płyt integracyjnych) i wykonania nasadzeń wzdłuż ul. Al. 1 Maja (górna rabata przy parkingu, istniejące krzewy).
-Załączniki graficzne: 12. detal: donica z funkcją redbox (ławka z donicą redbox), 13. detal: ławka z donicą na zieleń, są pokazane jako przykładowe rozwiązania. Wiążącym dokumentem w postępowaniu jest opis techniczny.
-Pod nasadzenia roślin w gruncie należy rozłożyć agrowłókninę i na niej rozsypać korę o grubości 5 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 685233,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.:
ZADANIE I - zabezpieczona kwota to 481.534,07 zł brutto, najniższa cena spośród złożonych ofert to 764.801,70 zł (brutto).
Zamawiający, po analizie wydatków majątkowych Miasta Konina na 2023 rok stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie środków do wyżej wymienionej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764801,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949461,55 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331731,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729040,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331731,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300898859

7.3.3) Ulica: Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331731,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.