eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Rewitalizacja parku przy ul. Parkowej w miejscowości Grodziszów gm. Siechnice



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku przy ul. Parkowej w miejscowości Grodziszów gm. Siechnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://siechnice.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja parku przy ul. Parkowej w miejscowości Grodziszów gm. Siechnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-750eb051-2907-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00245196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Rewitalizacja parku ul. Parkowa Grodziszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330942/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2022.E.L.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja parku znajdującego się przy ul. Parkowej
w Grodziszowie o powierzchni około 3 768 m2. Zadanie nie obejmuje zbiornika wodnego (stawu) zlokalizowanego w obrębie parku. Rewitalizację parku należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie i z podziałem na zadania opisane poniżej.
Zamawiający zwraca uwagę, że przedmiotem zamówienia jest tylko część prac objętych dokumentacją projektową, w szczególności zadanie obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze, w tym porządkowanie terenu z wycinką i utylizacją biomasy
2) Budowę alejek parkowych
3) Instalację małej architektury
4) Budowę drewnianej kładki dla pieszych nad rowem doprowadzającym wodę do stawu parkowego
5) Posadzenie drzew
6) Budowę oświetlenia parkowego.

Efektem zadania będzie zrewitalizowanie parku, poprzez jego ponowne zagospodarowanie w celu udostępnienie tego miejsca odwiedzającym. Osiągnięte to zostanie poprzez budowę alejek parkowych, urządzenie terenów zieleni i wbudowanie elementów małej architektury.
W ramach zadania zrealizowane będą następujące prace ujęte w kolejne etapy:
Etap 1:
1. Prace przygotowawcze, w szczególności:
 roboty pomiarowe
 zabezpieczenie drzew na okres robót
 roboty rozbiórkowe
 wywiezienie i utylizacja odpadów

2. Budowa alejek parkowych, w szczególności:
 korytowanie trasy alejek
 wywiezienie i utylizacja odpadów
 wykonanie obrzeży z tworzywa sztucznego (w miejsce projektowanych stalowych)
 wykonanie warstw podbudowy i około 485 m2 nawierzchni

3. Budowa kładki dla pieszych nad rowem (kładka drewniana prosta w miejsce projektowanej łukowej)

4. Instalacja oświetlenia parkowego.

Etap 2:
1. Instalacja małej architektury, w szczególności:
 wykonanie fundamentów pod elementy małej architektury z wywozem i utylizacją odpadów z wykopów
 dostawa i montaż 4 sztuk ławek parkowych
 dostawa i montaż 2 sztuk koszy na odpady
 dostawa i montaż 1 sztuki czterostanowiskowego stojaka na rowery.

2. Nasadzenia zieleni, w szczególności:
 przygotowanie terenu pod nasadzenia
 wywóz i utylizacja odpadów po przygotowaniu terenu
 posadzenie 5 sztuk drzew
 ściółkowanie obszaru nasadzeń.

Wykonawca sporządzi geodezyjną dokumentację powykonawczą.
Utrzymanie gwarancyjne przedmiotu zamówienia w okresie 5 lat (60 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru, z wyłączeniem utrzymania zieleni, na którą obowiązuje 24-miesięczna gwarancja.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 oraz STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU KRZESZOWSKI Maciej Krzeszowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821987307

7.3.3) Ulica: Leśna 17

7.3.4) Miejscowość: Uciechów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-211

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.