eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Przebudowa basenu w miejscowości Wiśniowa Góra, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa basenu w miejscowości Wiśniowa Góra, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.andrespol.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa basenu w miejscowości Wiśniowa Góra, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50d034f9-2471-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006014/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

13. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320594/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.20.222

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę wraz z wykonaniem na podstawie wykonanej dokumentacji, robót budowlanych polegających na przebudowie niecki basenowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu na terenie Kompleksu Rekreacyjnego Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wiśniowej Górze (zamówienie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”).
2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
1) Dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji (w tym do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub postanowienia o stwierdzeniu braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko)i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt. 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych Prawem.
3. Zamówienie obejmuje zakres ujęty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz Koncepcji Architektonicznej dla Kompleksu Rekreacyjnego Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
4. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla niżej wyszczególnionego zakresu:
1) Rozbiórki istniejącego budynku zaplecza sanitarnego basenu,
2) Rozbiórki budynku techniczno-sanitarnego i pralni,
3) Wycinki drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją,
4) Przebudowy dojść i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi,
5) Wyposażenia przedmiotowego terenu w elementy małej architektury tj. kosze na śmieci, ławki, stojaki na rowery, stoły do tenisa stołowego, stoły do gry w warcaby, miejsce na ognisko itp.
6) Rozbiórki istniejącego i budowy w jego miejscu nowego ogrodzenia zewnętrznego,
7) Dostawy leżaków, parasoli, odkurzacza basenowego.
ujętego w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz Koncepcji Architektonicznej dla Kompleksu Rekreacyjnego Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przez cały okres realizacji Przedmiotu zamówienia nadzór autorski projektantów, którzy opracowali projekty wykonawcze i budowlane.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) oraz Koncepcji Architektonicznej dla Kompleksu Rekreacyjnego Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji, opracowanych przez Pracownię Projektową PION, ul. Gimnastyczna 14, 94 – 128 Łódź i stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
7. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana będzie na działce nr 39/25, obręb geodezyjny Wiśniowa Góra, ul. Tuszyńska 99, 95 – 020 Andrespol.
8. W przypadku konieczności przebudowy istniejącego układu pomieszczeń budynku zaplecza sanitarno – technologicznego w celu dostosowania ich do wyposażenia go w instalacje i urządzenia technologiczne Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia zmian w dokumentacji.
9. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia przez okres dwóch pierwszych sezonów letnich w eksploatacji basenu (przez sezon letni należy rozumieć okres od 1 czerwca do 31 sierpnia, początek i koniec tego okresu może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego). Przez uczestniczenie w eksploatacji basenu Zamawiający rozumie nadzór przy rozruchu technologicznym przed rozpoczęciem sezonu letniego, przeszkolenie pracowników oraz doradztwo.
10. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu
Zamówienia, Przedmiarze, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego.
Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne,
eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
11. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
12. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe/specyfikacje techniczne / opisy itp.
13. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15682500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18995000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15682500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe TRANSCOM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340194957

7.3.3) Ulica: Józefowska 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-144

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15682500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.