eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Przebudowa i wyposażenie budynku w miejscowości Warcino - Zmiana sposobu użytkowania budynku kościoła na świetlicę wiejską z rozbudową o klatkę schodową - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie budynku w miejscowości Warcino – Zmiana sposobu użytkowania budynku kościoła na świetlicę wiejską z rozbudową o klatkę schodową – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kepice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i wyposażenie budynku w miejscowości Warcino – Zmiana sposobu użytkowania budynku kościoła na świetlicę wiejską z rozbudową o klatkę schodową – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd595bb-3a70-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338351/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i wyposażenie budynku w miejscowości Warcino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360560/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawy prawne: art. 305 ust. 1 w zw. Z art. 214 ust. 1 pkt 13 Ustawy Pzp.
Uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamówienie udzielane jest
przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
CD w Informacjach DODATKOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na zmianie sposobu użytkowania budynku kościoła na świetlicę wiejską
z rozbudową o klatkę schodową. Obiekt zlokalizowany jest na działkach o numerach ewidencyjnych nr 82, 83 i 92 w obrębie ewidencyjnym Warcino na terenie gminy Kępice. Przedmiotowy budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, wolnostojącym. Obiekt nie jest użytkowany. W budynku rozprowadzona nieczynna instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej oraz elektryczna. Obiekt będzie pełnił funkcję świetlicy wiejskiej na potrzeby wewnętrzne miejscowości Warcino. W budynku na każdej z kondygnacji wydzielone zostaną sale wielofunkcyjne. Powstanie zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz podgrzewane posiłki z gotowych produktów bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Zmieni się także układ wewnętrzny pomieszczeń, który umożliwi efektywniejsze wykorzystanie przestrzeni użytkowej w ramach przewidzianej funkcji. Zaplanowano również zaplecze biurowo socjalne z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi. Ponadto wykonane zostaną prace remontowe mające poprawę stanu technicznego obiektu.
W ramach ETAPU I należy wykonać między innymi:
- Zmianie poziomu terenu wokół budynku,
- Zmianie układu pomieszczeń,
- Zamurowaniu zbędnych otworów drzwiowych i okiennych,
- Wykonaniu utworów drzwiowych i otworu okiennego w zewnętrznej ścianie nośnej,
- Budowie zewnętrznej klatki schodowej,
- Budowie schodów zewnętrznych od strony elewacji północno – wschodniej,
- Wymianie warstw posadzkowych,
- Skuciu tynków i likwidacji nieczynnych instalacji wewnętrznych,
- Wykonaniu ścian wewnętrznych,
- Wymianie oraz osadzeniu nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
- Wydłużeniu okapów i wymianie pokrycia dachowego,
- Montażu nowych rynien i rur spustowych,
- Montażu stopni, ław kominiarskich i montażu płotków śniegowych,
- Przebudowie schodów zewnętrznych,
- Wykonaniu złącza wodnego i kanalizacyjnego.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy PZP za pomocą dokumentacji, która stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Zielony punkt"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393174378

7.3.3) Ulica: Niepodległości 6

7.3.4) Miejscowość: Kępice

7.3.5) Kod pocztowy: 77-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

CD Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki :
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących
zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
- uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej,
- kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących kontrolę lub przez inne osoby prawne, kontrolowane przez tych zamawiających,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione ponieważ: Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na „Przebudowa i wyposażenie budynku w miejscowości Warcino – Zmiana sposobu użytkowania budynku kościoła na świetlicę wiejską z rozbudową o klatkę schodową – ETAP I” Spółdzielni Socjalnej „Zielony punkt”, z siedzibą przy ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice. Spółdzielnia Socjalna „Zielony punkt” jest osobą prawną, nad którą Gmina Kępice i Gmina Sławno sprawują kontrolę i posiadają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółdzielni. Jedynymi udziałowcami spółdzielni są jednostki samorządu terytorialnego tj., Gmina Kępice i Gmina Sławno, które pełnią funkcję zgromadzenia członków założycieli Spółdzielni Socjalnej „Zielony punkt”. Spółdzielnia Socjalna „Zielony punkt” nie działa w interesie sprzecznym z interesami Gminy Kępice i Gminy Sławno. Spółdzielnia Socjalna „Zielony punkt” rozpoczęła swoją działalność w listopadzie 2017 roku (w roku 2017 była w organizacji, nie prowadziła działalności gospodarczej i nie uzyskiwała żadnych przychodów z tego tytułu). Średni procent przychodu z działalności Spółdzielni Socjalnej „Zielony punkt”, za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, ustalono na podstawie przedstawionych dokumentów finansowych, z których jednoznacznie wynika iż Spółdzielnia Socjalna „Zielony punkt” ze sprzedaży usług na rzecz Gminy Kępice osiągnęła przychód z działalności na poziomie 90,61% netto, natomiast ze sprzedaży usług dla Gminy Kępice i jednostek jej podległych 93,10% netto. W Spółdzielni Socjalnej „Zielony punkt” nie ma udziału kapitału prywatnego. W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umowy po przeprowadzeniu postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.