eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy (zamówienie powtarzane do umowy nr WŁO/179/23 z dnia 12.05.2023r.)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy (zamówienie powtarzane do umowy nr WŁO/179/23 z dnia 12.05.2023r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy (zamówienie powtarzane do umowy nr WŁO/179/23 z dnia 12.05.2023r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c90b74-4be3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035732/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych - zamówienie na roboty budowlane powtarzane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przesłanki faktyczne zostały podane w sekcji Informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy (zamówienie powtarzane do umowy nr WŁO/179/23 z dnia 12.05.2023r.).
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• profilowanie i zagęszczenie podłoża
• warstwy odsączające i pospółki
• warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm i 20 cm
• regulacja pionowa studzienek
• regulacja (przestawienie) krawężników i obrzeży
• wykonanie ścieku ulicznego
• przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 6 i 8 cm
• przełożenie nawierzchni chodnika z płyt betonowych chodnikowych
• remont cząstkowy nawierzchni z destruktu asfaltowego
• ułożenie warstwy z destruktu asfaltowego
• cięcie piłą nawierzchni bitumicznych
• frezowanie nawierzchni bitumicznych
• oczyszczanie mechaniczne podbudowy
• wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną AC 11W
• ułożenie warstwy wiążącej z BA, KR 1-2, AC 16W
• ułożenie warstwy ścieralnej z BA, KR 1-2, AC 11S
• remontem nawierzchni z płyt betonowych (typ MON) oraz wielootworowych
• naprawą dróg gruntowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-203-88-06

7.3.3) Ulica: Al. Gen. Antoniego Chruściela „Montera”

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W 2023r. zostało przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (TPBN.9.2023), w wyniku którego udzielono w dniu 12.05.2023r. Wykonawcy: INSTALNIKA Sp. zo.o., Al. Gen. Antoniego Chruściela „Montera” 106/4, 00-910 Warszawa, NIP: 118-203-88-06, zamówienia na: Remonty nawierzchni mające na celu prawidłowe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00164279/01 z dnia 2023-04-04, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych, przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie wskazanym w przedmiarze robót/kosztorysie ofertowym, ujętych w zamówieniu podstawowym do wartości netto 731 707,29 zł.
Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych spełnia przesłanki dla zamówienia podobnego.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych została uwzględniona przy obliczaniu wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Jest to pierwsze zamówienie na roboty budowlane podobne od udzielenia zamówienia podstawowego.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.