eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › "Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu" realizowana w ramach zadania budżetowego "Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowana w ramach zadania budżetowego „Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowana w ramach zadania budżetowego „Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6335f111-1a3d-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026472/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1670781,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu.

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Budowa parterowego budynku świetlicy wiejskiej, w którym znajdować się będą: sala spotkań; szatnie; toalety damskie, męskie oraz ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; hol; kuchnia cateringowa do przygotowywania przywożonych dań z zewnątrz; zmywalnia; magazyn; pomieszczenie gospodarcze oraz kotłownia. Powierzchnia użytkowa obiektu to ok. 201 m2; powierzchnia zabudowy budynku to ok. 244 m2; powierzchnia całkowita nadziemna to ok. 295 m2.
Projektowany budynek, to bryła na planie litery T, z dachem wielospadowym.

W budynku należy wykonać następujące instalacje: wodociągową; kanalizacyjną (z odprowadzeniem do zbiornika bezodpływowego); gazową; wentylacji grawitacyjnej; elektryczną, w tym odgromową; oświetlenie ewakuacyjne i ogrzewanie.

W ramach zamówienia należy wykonać 25 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Ponadto, w ramach zamówienia należy wykonać zagospodarowanie terenu, w tym: wykonanie dojazdu do budynku świetlicy (drogi manewrowej), chodników, miejsc postojowych oraz opaski wokół budynku; oświetlenia zewnętrznego; nasadzeń zieleni; nowego ogrodzenia.

W ramach inwestycji wykonawca uzyska ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub inny dokument zezwalający na użytkowanie obiektu.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV: 45212300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 Roboty izolacyjne
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych
45443000-4 Roboty elewacyjne
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45330000-9 INSTALACJE SANITARNE
45332300-6 Kanalizacja sanitarna podposadzkowa
45332300-6 Kanalizacja sanitarna
45332200-5 Instalacja wodociągowa
45331100-7 Instalacja centralnego ogrzewania
45331100-7 Technologia węzła cieplnego
45333000-0 Instalacja gazowa
45331220-4 Instalacja klimatyzacji
45231300-8 Sieci sanitarne
45231300-8 Przyłącze kanalizacji sanitarnej
45231300-8 Przyłącze wodociągowe
45231220-3 Przyłącze gazowe
45310000-3 INSTALACJE ELEKTRYCZNE

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2182812,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3040636,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2182812,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Waldemar Flak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842012651

7.3.4) Miejscowość: Rudki 9/2

7.3.5) Kod pocztowy: 62-240

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2182812,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.