eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej oraz budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej oraz budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338757800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68fd2e0c-31d2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej oraz budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fd2e0c-31d2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057458/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej oraz budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204956,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B.

2.2.1 Cześć nr 1: Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych wykonywana na rzecz Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b.
2.3 Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.1-6.2 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.1-7.2 do SWZ.
2.5 Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik do niniejszej specyfikacji nr 5.1- część nr 1, Załącznik Nr 5.2- część nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 6.1 dla Części nr 1, Załącznik nr 6.2 – część nr 2. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 7.1- część nr 1, Załącznik Nr 7.2- część nr 2.
pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 166045,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B.

2.2.2 Część nr 2: Dostosowanie łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej do potrzeb osób niepełnosprawnych wykonywanego na rzecz PUP, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 31.
2.3 Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.1-6.2 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.1-7.2 do SWZ.
2.5 Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik do niniejszej specyfikacji nr 5.1- część nr 1, Załącznik Nr 5.2- część nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 6.1 dla Części nr 1, Załącznik nr 6.2 – część nr 2. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji nr 7.1- część nr 1, Załącznik Nr 7.2- część nr 2.
pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 38910,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1 i 2, z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty dla części nr 1 i 2.

Uzasadnienie:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
w zakresie Części nr 1 (Starostwo): 145.795,11 zł ;
w zakresie Część nr 2 (PUP) : 45.178,56 zł .
Do upływu terminu składania ofert dla przedmiotowego zamówienia na w/w części wpłynęła tylko jedna oferta firmy Zakład Ogólnobudowlany Plaszczak Andrzej, Kojszówka 109, 34-231 Juszczyn opiewająca na kwotę:
Cena oferty brutto dla Części nr 1: 252.288,51 zł
Cena oferty brutto dla Części nr 2: 64.097,23 zł
Z uwagi na to, iż w/w oferta na Część nr 1 i 2 zamówienia znacząco przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1 i 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252288,51 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1 i 2, z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty dla części nr 1 i 2.

Uzasadnienie:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
w zakresie Części nr 1 (Starostwo): 145.795,11 zł ;
w zakresie Część nr 2 (PUP) : 45.178,56 zł .
Do upływu terminu składania ofert dla przedmiotowego zamówienia na w/w części wpłynęła tylko jedna oferta firmy Zakład Ogólnobudowlany Plaszczak Andrzej, Kojszówka 109, 34-231 Juszczyn opiewająca na kwotę:
Cena oferty brutto dla Części nr 1: 252.288,51 zł
Cena oferty brutto dla Części nr 2: 64.097,23 zł
Z uwagi na to, iż w/w oferta na Część nr 1 i 2 zamówienia znacząco przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1 i 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64097,23 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.