eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.4.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.7.) Numer telefonu: 34 314 12 19 wew. 120

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382061

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00351781/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
- Budowę budynku żłobka z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., c.o., elektryczną, gazową oraz zewnętrznymi instalacjami gazową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe i zbiornikiem bezodpływowym na ścieki, do projektowanego budynku wykonany będzie utwardzony dojazd i dojście oraz 12 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, na zewnątrz planuje się oświetlenie zewnętrzne oraz zieleń niską reprezentacyjną o zakresie rzeczowym szczegółowo opisanym w dokumentacji technicznej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym, STWiOR, Przedmiarach robót, Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 136/22 z dn. 11.03.2022 r.).
- Przebudowę istniejącego budynku usługowo biurowego z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., c.o., elektryczną, gazową, wentylacji i klimatyzacji oraz zewnętrznymi instalacjami gazową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe i zbiornikiem bezodpływowym na ścieki o zakresie rzeczowym szczegółowo opisanym w dokumentacji technicznej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym, STWiOR, Przedmiarach robót, Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 536/22 z dn. 16.08.2022 r.). Przebudowa budynku obejmuje zmianę układu funkcjonalnego wewnątrz budynku. Gabaryty zewnętrzne budynku pozostają bez zmian. Dodatkowo do obsługi budynku wykonanych zostanie 7 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzony dojazd i dojście.
- Dokumentacje techniczne stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego).
- wykonanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej.
- Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót do PINB w Myszkowie lub uzyskania pozwoleń na użytkowanie (w przypadku konieczności).
- występowanie w imieniu Zamawiającego z wnioskami o wydanie uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zadania (w zależności od potrzeb);
- uzyskanie/aktualizacja wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla realizacji przedmiotowego zadania (w zależności od potrzeb),
- Zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym podziemnym i nadziemnym.
- Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
- Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej i istniejących obiektów, budowli jeżeli zostaną uszkodzone w trakcie prowadzenia inwestycji.
- Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu: nadmiar gruntu, gruz, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ewentualną wymianę gruntu, jeżeli będzie konieczna lub jego zagęszczenie do parametrów wymaganych odpowiednimi normami i przepisami.
- Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
- Wykonanie wszelkich niezbędnych odwodnień prac budowlanych i zabezpieczeń wykopów.
- Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
- Budowę budynku żłobka z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., c.o., elektryczną, gazową oraz zewnętrznymi instalacjami gazową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe i zbiornikiem bezodpływowym na ścieki, do projektowanego budynku wykonany będzie utwardzony dojazd i dojście oraz 12 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, na zewnątrz planuje się oświetlenie zewnętrzne oraz zieleń niską reprezentacyjną o zakresie rzeczowym szczegółowo opisanym w dokumentacji technicznej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym, STWiOR, Przedmiarach robót, Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 136/22 z dn. 11.03.2022 r.).
- Przebudowę istniejącego budynku usługowo biurowego z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., c.o., elektryczną, gazową, wentylacji i klimatyzacji oraz zewnętrznymi instalacjami gazową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe i zbiornikiem bezodpływowym na ścieki o zakresie rzeczowym szczegółowo opisanym w dokumentacji technicznej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym, STWiOR, Przedmiarach robót, Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 536/22 z dn. 16.08.2022 r.). Przebudowa budynku obejmuje zmianę układu funkcjonalnego wewnątrz budynku. Gabaryty zewnętrzne budynku pozostają bez zmian. Dodatkowo do obsługi budynku wykonanych zostanie 7 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzony dojazd i dojście.
-Inwestycja obejmuje budowę żłobka wraz z OZE, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakup wyposażenia, budowa miejsc postojowych oraz zagospodarowanie otoczenia. Realizacja inwestycji jest konieczna ze względu na całkowity brak infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3 na obszarze gminy. W otoczeniu planowanego żłobka znajduje się zdegradowany teren wraz z budynkiem wymagającym przebudowy i modernizacji, który będzie zapleczem funkcjonalno-użytkowym i administracyjnym żłobka, co pozwali na stworzenie przestrzeni służącej zaspokojeniu potrzeb społecznych mieszkańców gminy w zakresie m.in. opieki, edukacji, wychowania.
- Dokumentacje techniczne stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego).
- wykonanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej.
- Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót do PINB w Myszkowie lub uzyskania pozwoleń na użytkowanie (w przypadku konieczności).
- występowanie w imieniu Zamawiającego z wnioskami o wydanie uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zadania (w zależności od potrzeb);
- uzyskanie/aktualizacja wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla realizacji przedmiotowego zadania (w zależności od potrzeb),
- Zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym podziemnym i nadziemnym.
- Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
- Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej i istniejących obiektów, budowli jeżeli zostaną uszkodzone w trakcie prowadzenia inwestycji.
- Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu: nadmiar gruntu, gruz, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ewentualną wymianę gruntu, jeżeli będzie konieczna lub jego zagęszczenie do parametrów wymaganych odpowiednimi normami i przepisami.
- Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
- Wykonanie wszelkich niezbędnych odwodnień prac budowlanych i zabezpieczeń wykopów.
- Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-10 10:00

Po zmianie:
2022-10-17 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-10 10:10

Po zmianie:
2022-10-17 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-08

Po zmianie:
2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.