Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1004085b-3e32-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 10. 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 414815,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Strefa I, miasto Łazy;drogi gminne – 40,09 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, a zamontowane przez Wykonawcę do dnia 31 października 2022r. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 218491,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Strefa II Rokitno Szlacheckie, Hutki Kanki;drogi gminne – 9,27 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, a zamontowane przez Wykonawcę do dnia 31 października 2022r. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy (części) zawiera - Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 21083,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania;drogi gminne – 44, 17 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, a zamontowane przez Wykonawcę do dnia 31 października 2022r. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 74394,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród, Chruszczobród Piaski;drogi gminne – 36,41 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, a zamontowane przez Wykonawcę do dnia 31 października 2022r. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi )
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 82601,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska.drogi gminne – 11,06 km
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2023r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez pracownika Urzędu i sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany pracownikowi urzędu do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego, a zamontowane przez Wykonawcę do dnia 31 października 2022r. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia. W ostatnim dniu obowiązywania umowy dane zostaną zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym i przekazane Zamawiającemu. Wykonanie archiwizacji Wykonawca wliczy w koszt oferty.
Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 7 do SWZ ( specyfikacja usługi ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 18244,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 06.10.2022r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 06.10.2022r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 06.10.2022r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 06.10.2022r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do upływu terminu składania ofert , tj. 06.10.2022r., godz. 09:00, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty przetargowej na zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.